Pozitivní hodnocení společnosti

Pozitivní hodnocení společnosti znamená, že je muž ve společnosti vítán nebo že lidé v okolí ocení nějaký jeho nápad. Když si toho všimnou i ostatní ženy, pak toho muže rády přivítají i do své společnosti.

Vnímají vás ženy pozitivně?

Když vidíme, že něco dělá více lidí, tak nám to přijde automaticky přijatelné. To už mnohokrát prověřovaly různé studie, které zkoumají, jak lidé reagují na určité události. Pro člověka je daleko jednodušší, aby s něčím souhlasil, když vidí, že s tím souhlasí ostatní lidé, i když vy sami si nejste úplně jistí, jestli je to správné nebo ne.

Nejčastěji se s touto strategií setkáváte, když se díváte na televizi a nějací lidé tam říkají, jak je nějaký výrobek báječný a vychvalují určitou značku. Vy si pak určitě pomyslíte: „No když je s tím spokojený on, tak já bych byl asi taky." Nebo se v reklamě dozvíte, že jejich produkt vyhrál to a to ocenění už čtyři roky po sobě.

Tato teorie pozitivního společenského hodnocení se dá využít i v jiných situacích. Jistě jste si již někdy všimnul, že průhledné kasičky na veřejné sbírky nebývají nikdy prázdné. Má to ve vás vyvolat pocit, že když přispěli ostatní, tak vy byste měl také.

Vy toho můžete využít k vašemu prospěchu, když chcete, aby vám nějaká žena dělala společnost nebo také, aby měla důvod si vás vážit.

Když si všimne, že vás uznávají ostatní lidé, bude si pak jistější, a nebude se bát, že jste nespolečenský typ. Pokud se dokážete spřátelit s číšníky a obsluhou ve vašem oblíbeném baru nebo restauraci, nesmírně stoupnete v očích ženy, už ve chvíli, kdy ji tam přivedete. Obsluha vás pozná a dá se s vámi na minutu nebo dvě do řeči. Žena si pomyslí: „Hm, to musí být velmi oblíbený muž, když ho tu každý rád vidí.“

Žena si podvědomě vyvodí takovéhle závěry:
Pokud se dokážete snadno začlenit do společnosti, jste určitě spolehlivý a působíte věrohodně. 
Když se do společnosti příliš nezačleňujete (nebo zrovna nemáte příležitost, abyste to prokázal), žena neví, co si o vás má myslet, a nepovažuje vás za důvěryhodnou osobu.

Na druhou stranu existuje i jiné pojetí společenského hodnocení. Když například něco uděláte (koupíte si určitou věc nebo si necháte udělat nový účes) a ostatní vás v tom následují, měl byste být rád. Snaha přizpůsobit se je zcela normální společenský jev. Vy toho můžete využít ve váš prospěch, když chcete někoho sbalit. Uděláte něco jako první a žena to pak udělá po vás.Například pokud chcete, aby se s vámi žena, se kterou jste se právě seznámil, přesunula do jiného baru. Kdybyste se jí na rovinu zeptal, jestli chce, dal byste jí příležitost k tomu, aby mohla vaši nabídku odmítnout, protože by jí její vnitřní hlas napovídal, aby vám moc nevěřila. Nakonec by si ještě mohla myslet, že jste psychopatický vrah. Místo toho, abyste se jí ptal, prostě jednejte a čekejte, že vás bude žena následovat.

Zavoláte si taxi, a řeknete, aby s vámi šla ven. Když dorazí taxi, povíte jí, že chcete jet do klubu toho a toho a že tam na vás čeká pár vašich přátel. Otevřete dveře a naskočíte si dovnitř. „Tak pojď,“ řeknete jí. „Pojedeme.“ Nekoukáte na ní a ani jí nedáte příležitost, aby vás odmítla. Máte tak šanci, že nastoupí do auta a pojede s vámi.

Pozitivní společenské hodnocení je velmi důležitý pojem. Je to jedna z věcí, kterou si nemůžete dovolit ignorovat ve chvíli, kdy pracujete na tom, abyste svedl ženu. Ona se snadno zbaví pocitu nedůvěry, když se dozví něco o vašich hodnotách za pomoci této jednoduché strategie.

Myslete na to, že jste se objevil v jejím životě, a ona o vás vůbec nic neví. To znamená, že vám nebude jen tak důvěřovat. Vaším úkolem je zkrátit ten dlouhý a náročný proces, když jí nepřímo dokážete, že vám může věřit, a že jste spolehlivý. Zatímco pocit důvěry bychom normálně budovali velmi dlouho.

  Inspirováno dílem: Carlos Xuma – The Seduction Method

Komentáře