Test schopností svést ženu

Chceš si otestovat své umění ve svádění žen? Chceš zjistit, zda se chováš tak, abys byl pro ženy dostatečně přitažlivý? Chceš vědět, jak si stojíš u žen, a zároveň se dozvědět, kde děláš případné chyby?

Pak si určitě udělej tento test, který, a o tom jsem pevně přesvědčen, ti nejen napoví, jak jsi na to se ženami, ale poodhalí ti i něco nového o tom, jak by ses měl chovat, aby jsi sklízel u žen úspěch.

Sledování komentářů

Sledování komentářů je dostupné pouze registrovaným uživatelům. Pro jeho použití se prosím registrujte nebo přihlaste.

Mistr Psycho(03.10.2006 21:41)

No, řekl bych že zajímavý test... Ovšem člověk co ho psal asi myslel, že toto je jediný způsob jak se s někým seznámit. Musím ho sklamat. Já osobně sem měl 13 bodů a dle toho jsem uplný chudák neschopný zbalit jakoukoli slečnu. Opak je pravdou... Známostí mam opravdu hodně. Autor by si měl uvědomit, že existuje víc typů žen a podle toho by se k nim měl chovat. Toto funguje jen u jednoho typu. Takže pro ty co jim test nevyšel dobře... nepropadejte panice ;-)
reagovat
Psavec(04.10.2006 12:30)
Re:
Mě ten test uspokojil (36 bodů), i když na moje obsáhlý TEORETICKÝ znalosti bych měl mít rovných 40. Teorie a praxe jsou ale dvě naprosto různý věci. Takže se přikláním k názoru Mistra Psycho - nepropadejte panice!
reagovat
Petr R.(05.10.2006 16:32)
Re:
Ano je to pravda..ne vše co funguje v zahraničí, zabírá na děvačata tady. Také to co platí na jednu musí platit i na jinou ženu. Nicméně spoustu principů je platných nezávisle za zemi původu (tenhle test pochází od autora z USA) Je pravda že někdy je těžké si z odpovědí vybrat, ale to je obecný problém většiny testů.
reagovat
JarynR(30.10.2006 15:14)
Re:
No taky bych řekl já měl 19, problém u mě není zbalit, ale zbavit, když ji omylem zbalím ;-) některý ženský jsou úplně ulítlý a skočí i na úplně otřepaný fráze :-D
reagovat
Oblibenec(23.01.2007 23:45)
Re:
Tak to mas teda recht, ja dostal 23 bodu a mam pry hodne zapracovat.... To by me zajimalo, proc mam kolem sebe porad tolik holek, kdyz jsem tak neschopny seznamit se ;-) Je treba ten test brat hodne s nadhledem. Cus
reagovat
Kregan(15.04.2007 12:39)
Re:
Souhlasím,na každou ženu funguje jiná chemie.Bod? mám 32 ale m?j styl je rozhodit sít? a pak se nechat sbalit kým chci já.Asi jsem línej ale vím tak že m? ta ženská chce.
reagovat
Jim Ppp(27.04.2007 19:20)
Re:
Ja osobne si myslim, ze clovek ktory vytvoril ten test vie moc dobre o co ide. Neviem kolky z vas si precitali komentare pod vyhodnotenim testu, ale ten kto si dal tu namahu uz mohol lahko vytusit, ze dotycny pan ktory tento test vytvoril ma viac skusenosti ako mi vsetci dohromady. Napriklad Vam sa nezda, ze ste zle dopadol v teste a pri tom mate ako ste sa zmienil ,,znamosti opravdu hodne" Ale ja typujem, (a teraz sa prosim Vas neurazte, je to len moj osobny nazor) ze mate (cisto teoreticky) velky problem zaujat a ziskat tu jedinu zenu do ktorej ste naozaj zamilovany a po ktorej skutocne tuzite. Tiez hadam, ale to som si uz ovela menej isty, ze vecsina tych Vasich znamosti je od Vas mladsia, neskusenejsia a teda na trochu inej urovni ako ste vy. Tolko k tomu. Uz netrpezlivo ocakavam Vasu nahnevanu reakciu :-) S pozdravom: nezranpeter@post.sk
reagovat
Otročenský(29.09.2007 22:52)
Re: Re:
souhlasim,PPp atraktyvni ženskou zaujme jen nejaky neotřapený téma
reagovat
(22.09.2007 17:51)
Dobrej test
Já sem žena, takže můžu říct svůj názor z pohledu druhého pohlavý ;-)....
Musim říci, že je na tom spousta pravdy ale mě se zdají roztomilí i muži kteří dají hned najevo, že o mě stojí a nechodí kolem horké kaše (žana vycítí, že je o ni zájem a můžu říct, že chlapům se to zatajit nepovede nikdy :-D). Určitě je to zajímavý test (jo a mimochodem měla jsem 30 bodů a jsem nadprůměrný svůdce :-D, kdo by to byl řek že ano? No škoda, že toho nikdy nevyužiju)

Jinak přeji hodně úspěchů ;-)
reagovat
witch(24.09.2007 10:43)
Re: Dobrej test
To jsem blázen, já mám taky 30 bodů a nikdo o mě ani nezakopne ?!? :-o
reagovat
Alone(24.09.2007 10:49)
Re: Re: Dobrej test
jj známá věc, silný idividuality se těžko sbližujou ;-)
reagovat
XX(03.10.2006 22:30)

Ahojky,
jsem žena a tenhle test jsem si udělala jen pro zajímavost a dopadla jsem podprůměrně:-) Odpovídala jsem tak, jak jsem si asi myslela, že by na mě účinkovalo různý balení. Správné odpovědi autora by mě skoro jistě odradili, o žádného nabušenýho machra = nadsamce rozhodně nestojím a je mi milejší "lidskej" přístup, jak píše Mistr psycho, každá jsme jiná a univerzální přístup prostě není, takže pánové, hodně štěstí!
reagovat
xXx(09.05.2007 15:56)
Re:
Kolegyně, řekla jste to přesně. Myslím, že nás ženských tu bude mnohem víc. Ty pitomce, kteří by se zachovali, jak jim radí autor testu, lituju předem. Buď je to oslík namyšlený, nebo se chtěl záludně zbavit nežádoucí konkurence.
reagovat
jaja(09.06.2007 20:39)
Re: Mam otazku.
Zajima me: Podivala by ses chlapovi do oci a zeptala se co ma za auto? Predpokaldam, ze ty asi ne. Jen dodam, ze pokud by se me zena na tohle zeptala, tak u me tim padem skoncila... Proste a jednoduse by ty "silocary" byly ty tam...
reagovat
Gina(12.08.2007 22:14)
Re: Re: Mam otazku.
No já bych se klidně zeptala, co je na tom špatného bavit se o autech? Když dojdou témata k rozhovoru, tak auta jsou pro chlapy téma celkem vděčné, ne?
reagovat
Buddy(04.10.2006 20:57)
Re:XX
Ahoj, naprosto s tebou souhlasím. Autorův přístup k balení je přístup sebestřednýho nadsamce, pana machra... Jinak, měl jsem 13 bodů :-)
reagovat
Bára(05.10.2006 00:34)

Taky jsem si ten test udělala z pohledu ženy - co by se mi nejvíc líbilo, co by mě oslovilo. A vyšlo mi 21 bodů, tedy podprůměrné znalosti v balení. Tak nevím, nevím, mám pocit, že autor je trošku mimo... :-D
reagovat
duschman(10.10.2006 17:38)
Re:
Tak to je ale blby, kdyz sama nevis, co by na tebe nejvic platilo... To bylo samozřejmě myšleno ironicky. Jinak ten test je fakty divnej.
reagovat
tomas(10.10.2006 18:56)
Re:
Máš pravdu. Vyšlo mi 23 bodů přičemž autor praví že sem mimo a ještě je ironickej takže to bude asi pěknej ješitnej machr a debílek.Takový fakt nemusim.:-))
reagovat
BLEK.(06.12.2006 22:40)
Re:
Možná je to tak, že rozdíl je v tom, co si ty myslíš, že by na tebe zabíralo a v tom, co by na tebe skutečně zabíralo. Spousta žen např. říká, že nechtějí žádného děvkaře, ale když po muži jedou jiné ženy, tak to zvýší jejich zájem.
reagovat
altavista(09.05.2007 15:58)
Re: Re:
Nebudete Vy autor toho testu?
reagovat
Sisi(06.03.2007 20:29)
Re: souhlas
Souhlasim s tebou, protoze mi vyslo uplne to samy a vubec, kdyz si to clovek necha ohodnotit... Myslim si ze je to blbina, protoze nemuzou vedet jak se bude dotycna zena zrovna chovat..Kazda je totiz jina a kazda by reagovala jinak..
reagovat
strejda Slizoun(16.06.2007 13:08)
Re:
To jsem rád, Báro, že to tak taky vidíš, měl jsem stejné skóre, ale jsem v pohodě :-D
reagovat
tchan(16.06.2007 15:05)
Re: Re:
ty asi v pohodě nebudeš
reagovat
KIRE(12.08.2007 13:32)
Re:
Baro tak tebe bych asi sbalil:D 21 bodu sem mel taky:D
reagovat
Hans(05.10.2006 08:38)

Test jsem si udělal rád, ale často jsem musel hrozně zvažovat jakou odpověď vybrat, protože často bych se zachoval úplně jinak. Ale některé věty, jako: "Potkal jsi atraktivní ženu v supermarketu a ona ti dala tel. číslo a email", mě opravdu pobavily, to si nějak nedovedu představit :-D
reagovat
Balverine(05.10.2006 10:53)
Hmmm, to uz jsem nekde videl
Identicky test jsem uz kdysi videl na Internetu, jenomze v anglictine. Nebylo by alespon veci zakladni slusnosti, kdyby autor napsal, odkud to prelozil/vypujcil/slohl? :-o
reagovat
Petr R.(05.10.2006 16:33)
Re: Hmmm, to uz jsem nekde videl
Ano je to test převzatý od DeAngela, ale s některými úpravami. U autora je uvedeno že se jedná o překlad z angličtiny.
reagovat
nadSamec(05.10.2006 15:36)
Ale no tak
popremyslejte v klidu...jeste popremyslejte...opravdu si myslite ze by na vas tento pristup nemel ucinek? opravdu byste radsi aby rekl treba "Řekni, že od té doby co jsi ji potkal, na ni často myslíš a zeptej se jí, zda na tebe také myslí. Pokud odpoví kladně, zeptej se, jestli ji můžeš pozvat na večeři." jiste ted odpovite ano, ale jakmile to na vas zkusi poslete ho nekam :-) budte realistky...
reagovat
Bára(05.10.2006 21:31)
Re: Ale no tak
Na mne osobně by asi nejvíc platilo: "Přátelsky a všedně se jí zeptej, jestli by neměla zájem jít s tebou na rande. Potom, jestli bude souhlasit, ji pozvi na večeři.", ale dle výsledků je správná odpověď první, tj. pozvání na kávu na pokec. Já bych ale ráda věděla, co ten muž zamýšlí, tedy bych ocenila, kdyby byl upřímný a nevymlouval se na "pokec u kafe", když má o mě zájem.
reagovat
mirek(19.10.2006 13:22)
Re: Re: Ale no tak
Nevim, na rozdil od autora bych asi udelal taky to co rikas ty.
Ale pry tim ze to prave nevis nejvic vzbuzuje tvou zvedavost a zajem.:-/...
reagovat
alexej(05.03.2007 22:52)
Re: Re: Ale no tak
htel bih te pozat
reagovat
Petr(21.11.2006 15:40)
Re: Ale no tak
to je pravda, ženy chtějí citlivé muže ale když některý odhalí karty moc brzo a nebo jim dá v začátcích najevo, jak touží po jejich společnosti, považujou ho za slabocha a nejspíš ho vyřadí z fronty
reagovat
kaja(05.10.2006 23:59)

Zajimavy testik, nechcete udelat i opacny pro holky? ;-)
reagovat
error(17.10.2006 17:42)
zajimavej test
[B]9 bodu sem mel - sem uplna nula, podle toho testu.
teorie je uplne neco jinyho nez praxe. kdybych byl nula, tak nejsem zamilovany do sve pritelkyne ;-)[/B]
reagovat
BLEK.(06.12.2006 22:43)
Re: zajimavej test
No ale máš jen jednu přítelkyni --- ti machři, co jedou podle testu jich zvládnou 20 a některé i současně.
reagovat
neverim(16.06.2007 15:09)
Re: Re: zajimavej test
jak můžou mít s jednim penisem 20 najednou leda že by používali i prsty u nohou
reagovat
(27.06.2008 16:18)
Re: zajimavej test
32 bodů
Taky jsem byl zamilovanej do své přítelkyně a té před ní a té před ní...těď jsem zamilovanej do své kamarádky a bohužel,jestli to bylo slibné tak jsem si to asi pokazil.
reagovat
Johnny(20.10.2006 18:13)

Jsou to, promiňte, kraviny. Musim se smát:-)))
reagovat
jurda(21.10.2006 15:08)
vybornej test
hned se na zacatku pochvalim, natocil sem 38 bodu.
tenhle test je naprosto vybornej, protoze spouste chlapu ukaze jejich velky chyby, ktery ovsem oni vubec nevnimaji. prestante bejt do ni zblazneny a trochu si s ni pohrajte. bude to bavit vas oba.
reagovat
tynka(21.10.2006 21:14)
panove, nezoufejte!!!
Zdarec, jsem zenska a pro zajimavost si udelala tento test ... logicky bych ho mela tedy splnit na 100%, a ja ziskala 24 bodu ... bud me tedy pritahuji ti "podprumerni zoufalci" a nebo lepe, na kazdou plati neco jineho, kdyby nam stacilo naucit se teorii jednoho testiku, byla by to nuda, uznejte .....
reagovat
Triv(24.10.2006 16:24)
co si budem povídat, je to tak!!
ono tvrzení že to platí jen na jeden typ zen, není tak úplně pravda, já bych řekl že spíše existuje jeden typ žen na které tento přístup nezabere a to jsou romantičky (západy slunce a růže po ránu) jinak asi každá žena by ráda potkala svého 007, který by se od těch ostatních přece jenom odlišil. .. ikdyz naoko nám (normálním)tvrdí že néé, co myslíte?
reagovat
SomeoneCZ(24.10.2006 17:45)
Re: co si budem povídat, je to tak!!
Samozřejmě, že by rády svého prince Neodolatelného/007/apod. Jen je problém ho sehnat, protože jich až zase tolik není a na každou se tím pádem dostat nemůže...

Jinak bych spíš řekl, že existuje jeden typ žen, který stojí za to si udržet. Ale neřekl bych, že varianty v tomhle testu na něj budou působit, tak jak si to autor představoval:) A pro úplnost, abych nerozšiřoval řady komentátorů bez konkrétních návrhů a jejich zdůvodnění, jak a proč by to mělo být jinak: Odpovědi optimálne
reagovat
SomeoneCZ(24.10.2006 17:47)
Re: Re: co si budem povídat, je to tak!!
No, tak na konci měl být odkaz na článek "Test schopností svést ženu - otázky a optimální odpovědi"...
reagovat
vl(09.05.2007 23:27)
Re: co si budem povídat, je to tak!!
Presne tak zeny chteji vzdycky nekoho kdo se bude odlisovat bude jim pripadat vyjmecnej, jakmile to tak neni tak nam obycejnym daji padaka (a ktera rika ze, tak to dela dodnes ...). Bohuzel tohle o me prohlasila ma byvala, i kdyz me samemu rikala neco trochu jineho :-) Zdravim vsechny obycejne!!!
reagovat
neobycejny(03.09.2007 14:28)
Re: Re: co si budem povídat, je to tak!!
Ja sem zas slysel ze jsou oblibeni ti "obycejni" o tech zvlastnich hezkych neobycejnych si zeny mysli ze to jsou devkari, tim padem si s nimi nejsou jiste a vetsinou si radsi najdou nejakeho "normalniho".
reagovat
Lvíče(03.09.2007 15:01)
Re: Re: Re: co si budem povídat, je to tak!!
To jsi určitě slyšel od nějaké ženské :) Ve skutečnosti je přitahuje to, že si ním nejsou jisté, proto si nevyberou někoho "obyčejného".
reagovat
Anthony(24.10.2006 20:11)
33 bodů
Hele chlapy já měl 33 bodů ze 40 a stejně to dost nezvládám, takže ten test neberte moc vážně, i když ty otázky maji docela hloubku ;-)
reagovat
Housa(26.10.2006 21:56)
:-|
Ten, kdo získá plný počet bodů, se asi moc galantně obvykle nechová, spíše přidrzle. Je potřeba brát to opravdu s nadhledem. Měl jsem 22bodů. Ostatně spoustu otázek je položeno velmi špatně, třeba ta o té třídenní pauze... což je totální blbost. Já vím, že to neskládá někdo, kdo vydal knihu muž nového tisíciletí, ale přesto... Ale potom je potřeba se zamyslet taky nad tím, jestli rady na této stránce brát opravdu vážně nebo jestli se raději nepřiklonit a důvěřovat více nějaké literatuře.
reagovat
(27.06.2008 16:30)
Re: :-|
no jo,přidrzle...kdykoliv jsem si chtěl "chytit" přítelkyni na jednu noc tak jsem se choval jako alfasamec
(čti mameluk a grázl),sebejistě,přidrzle a jen jednou se mi stalo,že jsem neuspěl (ale tehdy jsem šel na krásku ve skupince a balení ve skupině mi nikdy moc nešlo ). Zato mé vysněné kamarádce bych snesl modré z nebe,ale nemám úspěch :'(
(ale jsem vzhledově její typ).

PS: měl jsem 32 bodů,ale u té otázky s kafem jsem se překlikl,takže bych měl mít o něco víc.
reagovat
happy.atomovka(31.10.2006 08:24)
happy.atomovka@seznam.cz
Test je pěkný.Hlavně se mi líbí, to vyhodnocení, kde je vše vysvětleno. Ovšem opět, je to jen o strohém balení. Nic víc a vztah je o něčm víc. Ženu sbalíte, tím , že ji zmanipulujete, ale brzo do vás odejde. Neučte se balit, aby jste mohli říkat ,,zbalil jsme ji". Bal te tak, aby jste mohli říci...poznal jsme ji...(jaká je atd.)
reagovat
a(16.06.2007 15:19)
Re: happy.atomovka@seznam.cz
balím tak abych mohl říct že mě zbalila ona
reagovat
hmmmm(04.11.2006 18:54)
autor se zbláznil
no nevím, kdo tenhle test(hlavně odpovědi)vymýšlel, ale podle mě je to pěkná kravina.Sama jsem si ten test udělala, ale výsledek mě opravdu překvapil.18 bodů ze čtyřiceti.(čekala jsem, že jako žena budu mít plný počet nebo se mu aspoň budu blížit) No a ještě víc mě překvapily odpovědi. Chvíli jsem měla pocit, že autor si dělá srandu. Kdyby nějaký muž ne mě použil tyto rady tak bych ho buď poslala někam nebo bych si o něm myslela, že to je jen namachrovanej frajírek, možná i hůř.Třeba v otázce číslo 1. Rozhodně bych se spíš zajímala o muže, který by se mě narovinu zeptal, jestli si s ním na tenhle tanec zatancuji, než kdyby do mě začal něco hustit o tom, co si myslím, jestli je normální že starší muž...V tu chvíli bych si asi myslela, že se totálně zbláznil a asi bych ho nemilosrdně odpálkovala. I ostatní odpovědi mě doslova šokovaly. Takže z toho vyplívá, že autor se buď dočista zbláznil, nebo se snaží ostatní muže ztrapnit, až budou tyto jeho rady zkoušet. A nebo prostě nejsme normální my ženský...
reagovat
fluke(02.07.2007 17:39)
Re: autor se zbláznil
Drahousku, dle tvoji odpovedi soudim, ze rozhodne tebe nelze povazovat za typovou zenu z otazky cislo 1. To ze to nezabere na tebe, nic neznamena. Ale na 99% to zabere na atraktivni zenu, ktera uz za vecer slysela komplimenty a pozvani na tanec dvacetkrat.
A pro ostatni damy v teto diskusi - opravdu je videt, ze u zeny je obrovsky rozdil mezi vedomim a podvedomim. Maloktera zena si je ochotna priznat, co vlastne chce. Ale nakonec je to tak dobre, takhle je to mnohem vetsi zabava ;-)
reagovat
(05.11.2006 14:31)
Snílek
No ten test mi zrova nepřipadal nejhorší!I když jsem měl jen 25 bodů, myslím si, že na tom nejsem zase tak špatně!Jestli je tu někdo, kdo si myslí, že ten test je hovadina, tak at pošle svůj test a my ho můžem zhodnotit!Co vy na to?
reagovat
makarón(10.11.2006 13:37)
chudáci
Myslím, že ten kdo toto vymyslel je chudák, který asi u žen neměl moc štěstí!! :-D
reagovat
Petr R.(11.11.2006 17:51)
Re: chudáci
Fakt nevím z čeho tak usuzuješ. Řekl bych, že jsi hodně vedle. Test je od DeAngela, a to je borec, který je v americe docelá známý a vydal i docelo dost knížek a vede i semináře. A rozhodně nemá o ženský nouzi. To mi věř. Jinak ale nepopírám, že to je jen jeden z přístupů, a netvrdím že je jediný správny. A pokud chceš něco kritizovat, tak buď prosím konkrétní.
reagovat
Hose(12.11.2006 03:07)
Vyjádření k testu
Fakt nevím kdo by se chtěl řídit podle tohoto či jiného testu, když se budeš řídit podle toho testu. Tak zbalíš možná nějákou namišlenou holku, co si o sobě myslí že je nejlepší a jen kvůli tomu že budeš vypadat jako nějákej namachrovanej frajírek. Kdo mi dá za pravdu že nemá smysl balit holku podle návodu. Vědět ta holka že jí balíš podle návodu z internetu tak ti dá na 100% košem.
reagovat
FatalError(12.11.2006 05:14)
Ou
Dosahl jsem 13 bodu. Pouzit nekterou "radu", octl bych se v propadlisti trapnosti.
P.S: DeAngelo je vidim nejaky "typek z ameriky" ktery porada seminare o baleni...heh...DeAngelo ..:D :D... v Americe :o) :D ...LOL..megaLOL
reagovat
hose(12.11.2006 05:42)
Rada
Teno test vám ukáže jak přesvědčit holku, aby si o vás myslela, že jste namachrovaný frajírci. I když to neni pravda, teda doufám :-D. Proto vám doporučuju nezkoušejte balit holku podle návodu. Nemá to smysl, touhle šaškárnou jí nevědomky naznačujete, že by mněla začít balit ona vás, a ne naopak. :-D I když ve skutečnosti chcete zbalit vy jí, ale nevypadá to tak. :-D
reagovat
Hose(12.11.2006 08:16)
NESMYSLNÉ OTÁZKY
NESMYSLNÉ OTÁZKY:Je nesmysl, že by se tě ptala holka na prvním rande co máš za auto. To bych rád viděl toho inteligenta co to vymyslel. To vymyslel určítě někdo, kdo vživote nezbalil ani jednu holku. kdybi alespon jednou v životě zbalil nějákou holku, tak by tu nepsal takový nesmysly.
Podle tech nepovedenejch otázek, sem poznal že ještě nikdy nedokázal zbalit ani jednu holku. Tak vymyslel tento test, a doufal že mu to pomůže. Možná že by mu ten test pomohl, ale nesměli by tam být napsaný, takový nesmyslný otázky. :-D
reagovat
MackGyver(10.05.2007 01:25)
Re: NESMYSLNÉ OTÁZKY
je to amerika tak se to da cekat ze se ptaji na auto :) lepsi zduvodneni me nenapada jinej kraj jinej mrav a amerika je hodne jinde jen premyslim kde :)
reagovat
Sariss(13.11.2006 00:24)
Heh, tohle uz sem nekde cetl
Velmi velmi velmi originalni otazky... Panove redaktori nejspis znaji jisteho pana DeAngela, neni-liz pravda? Jen prelozene otazky a odpovedi, jestlipak mate Davidovo svoleni, he?
reagovat
Petr R.(13.11.2006 09:48)
Re: Chce to být trochu více pozorný
No kdyby jsi si přečetl diskuzi, tak by jsi věděl, že je to tam zmiňované.
reagovat
jenik(14.11.2006 19:37)

Ja su spokojen. 28 ze 40, teď jen aby to vyšlo i v reálu :-) Držte palce, tahle za to stojí :-)
reagovat
moorhuhn(16.11.2006 15:54)

tak já mám 23 ale odpovědi mi taky sedí na strašně namachrovanýho týpka ... ;-)
reagovat
(16.11.2006 19:24)
Opravdu zajimave
Pripojuji se k zenam, co si delaly tenhle test a dopadly podprumerne :-D Odpovidala jsem podle toho, jak bych chtela, aby nekdo balil me, a ve "spravnych odpovedich" jsem zjistila, ze takhle bych nemela nejmensi sanci. Opravdu zajimave a zabavne. Jeste, ze muj pritel to necetl a choval se normalne ;-)
reagovat
Kamil(18.11.2006 14:59)

Tak nevim jak u vas ostatnich ale tenhle test na me funguje. Ziskal jsem 14 bodu a jeste se mi nepodarilo zadnou holku nicim zaujmout. Takze neco na tom je.
reagovat
ombre(19.11.2006 15:58)
pravda
svoje hodnoceni tady ani zminovat nebudu :) jen podotknu, ze vetsina toho testu je podle me naprosta pravda, jak se rika - kdyz se moc honis za holkou, ona ti utika. jakmile zacnes utikat ty pred ni, rozbehne se za tebou :) k komentarum dam, ktere tu zaznely.. nic ve zlem, ale je znama vec, ze lide neco rikaji a neco jineho delaji. ruku na srdce, kdo z nas by si nepral aby jeho protejsek neustale neprojevoval zajem a nepresvedcoval ho o jeho dokonalosti :) ale zkuste popremyslet, jak se nakonec zachovate kdyz k vam nekdo timhle zpusobem bude pristupovat... kdybych odpovidal podle toho, co bych si pral a jak by se mi to libilo, taky bych se nedostal pres 20 bodu... :)
reagovat
ja(03.03.2007 23:54)
Re: pravda
s tim naprosto souhlasim,
to co v zenach vyvola zajem(zvedavost) nemusi nutne byt to, jak by si to predstavovali (IMHO) ... a v tom je pak asi ta originalita
reagovat
peta(20.11.2006 15:04)
zena :-)
ja jsem v testu dopadla dobre, coz znamena, ze byste me podle tech tipů zarucene sbalili...je jasný, ze kdyz nekdo vypadá dobre, tak holku sbalí at udelá co udelá, ale pokud o vas nejeví zájem, tak tohle je neco, co ten zájem muze vzbudit....
reagovat
Katka(22.11.2006 14:33)

No nevim, jako zena jsem nedopadla nic moc - 26 bodu :-) a musim rict, ze vyrukovat na me nekdo u baru s Opocenskym, tak utecu :-) Taky teda ze by na me udelalo dojem, kdyby se me zeptal, jestli jsem do nej fakt udelana? Brrr
reagovat
Jana(26.11.2006 18:06)
Jsem žena :-)
Tak jsem test vzala formou - co by na mě asi nejvíc zapůsobilo. A dosáhla jsem pouze 28 bodů. Když jsem si zpětně projížděla ty údajně správné odpovědi a komentáře k nim, přišlo mi to místy přitažené za vlasy. Navíc, na každou zabírá něco jiného. Tento test má do spolehlivosti daleko.
reagovat
kokotík(01.12.2006 12:43)
Blbost
Je to moc Americký - jde mi o to, abych sbalil Evropanku, ne nějakou namyšlenou kravku z USA z Hollywoodu, pro níž je obyčejný Čech z vesnice odporný póvl. :-D
reagovat
Jari(02.12.2006 12:24)
Nevěříte ?
Vyhodnocení testu
Tvoje výsledky...
3) Měl jsi 30 ze 40 možných bodů.
Tvoje seznamovací dovednosti jsou NADPRŮMĚRNÉ
Koukám, že ty už o ženách něco víš. Tvé výsledky nejsou nejhorší. Pravda, ještě je třeba něco málo vylepšit, ale základ máš dobrý. Patříš se svými schopnostmi mezi nadprůměr.
No tak vidíš,ale tady si tolik stěžujou.A to jsem v životě ukecal něco kolem 1000 bab !Musím se zdokonalit !!!!!
reagovat
Jari(02.12.2006 12:33)
Teď už vím jak na to !!!
4) Měl jsi 40 ze 40 možných bodů.

Tvoje seznamovací dovednosti jsou VÝTEČNÉ
No konečně, už vím jak na ně !!!
reagovat
q(03.12.2006 20:02)

to je mazec!dyt tohle skusit na holku tak mě pošle někam a myslí si o mě že sem děvkař !holka snad musí vědět že o ni stojíte a ne z ni dělat jen další v pořadí,protože tak to vypadá
reagovat
BLEK.(06.12.2006 22:46)
Chybí tam pátá odpověď:
"Ahoj, já mám poruchu osobnosti. Nevadí ti to?"

Takhle konverzaci se ženami začínám já na xchatu a na icq, ale nikdy jsem žádnou nesbalil. Poruchy osobnosti holt lidem vadí :-( V reálu si ženy netroufnu balit, abych je moc neděsil.
reagovat
ja(03.03.2007 23:56)
Re: Chybí tam pátá odpověď:
rofl tady je koukam nekdo z rootu :)
reagovat
Looks(10.12.2006 21:11)

Po přečtení vašich reakcí soudim, že ten kdo je pro ten test je šílenej ňouma a ten kdo je proti němu je alespon trochu normální - souhlasim, je to hrozná kravina. Prý jsem nadprůměrný, je to blbost - nikdo není nej, nebo průměr. Každej má svy kouzlo a de jen o to kdo ho ocení
reagovat
cat(10.12.2006 21:47)

tss 21bodu :-obyla bych asi jak chlap desnej moula
reagovat
Ruda Hvezda(16.12.2006 18:57)
chyba
Clovek ktery ma vsechny otazky spravne dostane 36 ze 40 možných bodů; to se nazayva "bug" v programovani
reagovat
Petr R.(18.12.2006 21:21)
Re: chyba
Tak to jsi měl něco špatně..schválně jsem to teď kontroloval :-o
reagovat
Milda(19.12.2006 14:56)
Parada
No tak ja jsem dostal 38 bodu. Nicmene oznackoval jsem to, o cem si myslim, ze zabira. V realu ovsem, zkousim (nevim proc) ty ostatni - a damamy zde preferovane - varianty s nic moc uspesnosti, takze bych tomuto testu i veril.
reagovat
medvidek(28.12.2006 22:55)
No otres..
Takze nejprva jsem test dala delat priteli - mel nejakych 21 bodu. Pote jsem si test delala pro zajimavost po precteni komentaru sama, co by na me zabiralo a mela jsem 24 bodu. Naprosto souhlasim s vetsinovym nazorem, ze vetsina "spravnych" odpovedi je zcela mimo. A taky nazor, ze zenu zajmem odradite, je sporny. Napriklad me kdyby nekdo zavolal a pak zavesil, aniz by me chtel dal videt, premyslela bych nad tim, ale rekla bych si - hm, asi mu za zadne rande nestojim a pustila bych ho z hlavy.. ale zas prilisny zajem na skodu taky je.. takze to chce neco mezi, najit rozumny kompromis. Soutez o nejnepochopitelnejsi "spravnou" odpoved na plne care vyhralo "jsi do me fakt udelana" .. tohle mi nekdo rict, tak ho opravdu nakopu do zadku, coz uznal i muj pritel, protoze me uz zna..
reagovat
Lvíče(29.12.2006 00:49)
Re: No otres..
Jestli můžu přispět svojí troškou: Podle mě ten test sám o sobě není špatnej, jen ty věty (odpovědi) jsou opravdu zle formulovaný (což může bejt vina překladu, nevím). Samotný myšlenky jsou v pořádku, problém je, že ty věty znějí až příliš jako "finty". Tj. dotyčnej by sice byl zajímavej, ale každá rozumná holka by okamžitě věděla, že se jen zajímavej snaží bejt. A to je imho ten důvod, proč to komentující dámy tak odpuzuje, a my muži nechápeme ;-)
reagovat
gábi(01.01.2007 21:35)

mám 31 bodů z 40 a jsem tedy nadprůměrná :o) bezva
reagovat
Adobe 16let(01.01.2007 23:22)

26 :D rofl ale jo :-D
reagovat
Morse(03.01.2007 14:38)

35ze40
reagovat
(05.01.2007 23:44)
Zajímavé :)
dělala jsem si ten test, jen tak ze srandy, a vyšlo mi 18 ze 40... popravdě, na mě by STOPRO platilo něco jiného, než má být "jako" správně... :)
reagovat
Almi7(17.12.2011 19:54)
Re: Zajímavé :)
Na holky většinou platí věci, o kterých ani samy netuší, že se jim můžou zamlouvat :P ..
reagovat
Looser(07.01.2007 22:13)

Hodne lidi tento test kritizuje ale vemte si ze je tu aspon nekdo kdo se snazi pomoct tem co to nejde. Kolik z vas by se odhodlalo si neco takovyho napsat tak aby to davalo smysl?
reagovat
David(09.01.2007 04:14)

28 ze 40 - je mi 20, jsem nikdy nemel rande; je to rozbity :-)
reagovat
Mark(11.01.2007 01:44)
soutez o nejvetsi trdlo
Chlapi, budte normalni! Nedelejte ze sebe tajtrliky ani namachrovany panaky. Tenhle "test" testuje neco, co se prakticky otestovat neda a v nekterych bodech opravdu na hranici "poruchy osobnosti" :-D. V realu je vse otazka postupu pokus-omyl (ikdyz existuji zlepsovaky ;). Za nejhodnotnejsi nazor v tyhle diskuzi povazuju "Každej má svy kouzlo a de jen o to kdo ho ocení" - s tim souhlasim na 100%.
PS: Administrator tohodle webu by si mel uvedomit, ze IP adresa je osobni udaj a tak s nim nakladat :-/
reagovat
Mark(11.01.2007 01:48)

BTW, hledal jsem "zenskou psychologii" (kdo se uz v nich ma kurna vyznat porad) a vybaflo ma me hned svadeni.cz :D
reagovat
Jana(13.01.2007 23:54)
Dobrý
Dělala sem si ten testík z pohledu ženský a musim říct, že na mě by to fungovalo!!!
reagovat
mm(18.01.2007 20:06)
pan autor je vtipálek :)
Jestli se autor pohybuje mezi méně inteligentními ženami, může používat řeči typu "Jsi do mě fakt udělaná?". A vůbec jeho rady jsou celkem nesmyslné. Myslím, že se ženami (a vůbec lidmi) umím celkem dobře manipulovat (což mám vyzkoušené i v praxi) a s autorem důrazně nesouhlasím. Navíc je rozdíl 1. v tom, jaký typ je muž, který ženu osloví, 2. jaký typ je žena, která je mužem oslovena. Test hodnotím jako chabý. Kdybych se měl řídit autorovým doporučením, udělal bych ze sebe leda trapnýho chudáka. :)
reagovat
dushik(21.01.2007 22:05)

Ty jo, tak ano, tohle může fugovat opravdu na nějaké coury u baru s falškou v ruce a na jednu noc. Měl jsem 27 bodů a podle mých zkušeností holky dneska o umachrovaný frajery nestlojej.
reagovat
maxpower(01.02.2007 00:59)
no
Na prvni pokus 40b ze 40 moznych. Ale pred par dny sem cetl knizku na podobne tema a jsou tam rady ve stejnem duchu.
Driv jsem se taky choval jako slusny hoch, ale hodne bez uspechu.. takove pridrzle chovani u holek opravdu zabira daleko vic, nez hodny citlivy kluk...
samozrejme je nutne chovat se takhle drze a namyslene jen obcas a jinak se chovat mile a pozorne... zkratka trocha cukru trochu bice ucinkuje mnohem lip nez jen cukr ;-)
reagovat
honZa(08.02.2007 17:20)
lepší
Komu balení nejde ať zkusí knížku Jak Sbalit ženu... je to super kniha od Tomáše Baránka... ;-)
reagovat
SomeoneCZ(08.02.2007 17:49)
Re: lepší
No já Ti "nevím", ale kouknul jsem na ukázku "3.2 - jak zvýšit svou přitažlivost" a autorovi přijdou přijatelná tři zrušená rande.... A pak to "vyřeší" ultimátem:)
reagovat
CzechMarshall(11.02.2007 15:03)
Rontroverzni odpovedi
Vazim si toho ze nekterym nesmelim se snazis pomoc ale musis brat v potaz ze nekdy je ta odpoved kterou ty vydavas za spatnou presna strela PR: otazka 9. ze odpoved A je spatna, ale nektere zeny to potesi vic nez diamant.
reagovat
SomeoneCZ(11.02.2007 19:58)
Re: Rontroverzni odpovedi
Vzhledem k tomu, že alternativní odpovědi na tenhle test jsem sepsal já, asi tahle otázka byla směrovaná na mě.

Řídím se tím, u čeho jsem si všimnul, že si mě díky tomu bude chtít udržet, ne tím, co ji v dané chvíli byť i potěší.

Když jí druhý den pošleš růže, aniž by ona předtím udělala ekvivalentní gesto a pokud se jí rande líbilo, pak ji to potěší. Asi tak do té chvíle, než si uvědomí, že už Tě má jistého. Hned potom začne ztrácet zájem. Otázka je, jak rychle, jak velký ho měla a za jak dlouho si toho všimneš.

V každém případě, už po prvním rande je kytice růži varovný signál. pro normální, sebevědomou ženu, která nepotřebuje být o lásce ujišťovány dary.
reagovat
Polsonside(16.02.2007 18:17)
Re: Re: Rontroverzni odpovedi
No já si myslím že tento test není až tak úplně od věci,z mých zkušeností vyplívá(dámy potvrdte) že mi dívka utekla pro velký příliv mého zájmu o ní a nebo se mi vytratila pro neobjevený zájem a došlo mi to moc pozdě takže nejlepší asi bude dostat se na úroven někam mezi,ani to nepřehánět ale zase to nenechat plavat.Bodů jsem měl 29.
reagovat
brok(09.07.2007 10:33)
Re: Rontroverzni odpovedi
100% souhlasím a našlo by se i více .... :-o
reagovat
pan x(16.02.2007 23:03)
??
kterej moula to vytvarel??? :-o
reagovat
Eda z ...(22.02.2007 08:01)
Co to je zač??
Co to je zač? Ani jednu z možných situací jsem takhle nezažil! Nesmyslné otázky a jěště k tomu horší možné odpovědi! :-o
reagovat
mchall21(24.02.2007 00:54)
Nechápu
Nechápu autora článku.nemá asi štěstí na ženy a nebo jek ta dokonalý,že ho žádná nechce.Jak se říká čeho je moc....Nepříjdu si nezkušený a nemajíc úspěchů u žen..a krásných...ale dle otázek autora bych to tipnul tak na 2 rande za život a obě se nepovedla.Kolik pak je vám let 16?
reagovat
Sanny Lea(25.02.2007 16:24)

S04] je to blbina :-o
Udělal jsem si tenhle test z pohledu holky, jak by mi to bylo nepřirozenější a nejpříjemnější. Vyšlo mi 20 bodů, takže podprůměr. Tenhle test dělá z lidí to co nejsou :)U spousty otázek není odpoveď, kterou bych považovala za nejsprávnější.
V otázce č 9. je správná odpověď B. Ale to je blbost. Není příjemné když hned po ránu, kdy má žena na spěch atd, aby jí hnedko volal její přítel. Odpověď A je podle mě ta pravá. Kytička vždycky potěší je to romantické:) Nechápu jak někdo mohl zveřejnit takovýhle test : :-o) :-o
reagovat
celu66(28.03.2007 10:13)
Myslim, ze na tom neco je
`cela filozofie toho testu a vubec seznameni, nejni o tom ukazat jak moc sem hotovej s ty danny ossoby, ale jak moc se shopnej ji okouzlit, kytka mozna potesi, ale ty takzvane srouby dohlavy da odpoved zavolat za dva dny a delat, zer se nic nedeje, nic si nedomlouvat a ona se projevi sama, anebo mame cas na rozmyslenou, jestli za to opravdu stoji, mezi tema dvema dnema muzes potkat jeste jinadsi a lepsi pro tebe mozna i vic sexy.tze dik za clanek, funguje to spolehlive, nam lovcum nejde jen o to sbalit divku na cely zivot, ale poradne si zasukat:DD
reagovat
david(24.05.2007 11:16)
Re:
Asi jsi nepocopil ze zvyraznene odpovedi nejsou ty spravne ale ty tvoje. Spravna odpoved na otazku 9 neni B jak pises ale D... Chce si to cist a hlavne porozumet:-) komentarum s vysvetlenim.
reagovat
fantomas(27.02.2007 21:45)
pekne je i 20 bodu pro zeny
Čtu se zajmem úspěšnost a bavím se u všech poznámek.Líbí se mi odpověď žen po testu.
Každá jste jiná a to je krásné,protiklady se nepřestanou přitahovat...!Testy jsou jen testy ,a tresty pro ty co si nevěří!!!
reagovat
Vasik(28.02.2007 10:33)
jsem podprůměrný
Na každou ženu platí něco jiného,,já jsem v den jejích narozenin koupil kytici růží,a ona byla jenom moje,,,,vždyť když dám ženě,,i když ná svojí,,, třicet růží k narozkám,tak si,-aspoň já myslím,že jí těma růžičkama říkám,,,mám tě rád,,,--možná se mýlim
reagovat
Nika(28.02.2007 21:36)
holy shite
autor se teda brutalne netrefil... kdyby to na me nekdo zkousel podle tohoto navodu, tvrde narazi a ani si neskrtne.. :-o a podle cetnosti vyrazu "atraktivni zena" usuzuju, ze autor ma nejaky nevyreseny issues a onanuje pred plakatem pamely anderson, co ma povesenej na zdi - protoze k jine akci se jen tak s takovym chovanim nedostane... :-o
reagovat
tomko(02.03.2007 07:43)

mne výšlo 35 zo 40. zaujímave :-)
reagovat
EPO(03.03.2007 14:05)
What is THIS??
26/30...ehm, jsem nadprumerny...vytecne. Myslim si, ze siutace o kterych autor pise jsou nekdy tak nepravdepodobne, ze tento test postrada smysl. Myslim si, ze v jakekoli situaci je dulezite, aby si zena uvedomovala, ze vy muzi si zeny vazite, ale ze jste osobnost, mate vlastni svet, vlastni zajmy, vlastni zivot. Takze kdyz mate chut ji poslat ruze, tak to udelejte, je to lepsi nez se tlacit do neceho co vam vubec nesedi. Jasny, jsou hlouposti, kterym je dobre se vyhnout, ale delat ze sebe NEKOHO je hloupost a i kdyz s tim uspejete, tak casem bude zena sklamana. Budte sami sebou. Kdyz uspejete takhle, tak vite ze je ta zena to prave pro vas.
reagovat
jon(05.03.2007 12:42)
hihh
it's very interesting..ja mel bodu 17,a komentar co jsem obrdzel,byl na pul pravdivy..no spis na ctvrt..souhlasim s predeslym komentem...neni zena,jako zena :-)
reagovat
Dunde(05.03.2007 19:41)
Peknej test :-)))
Kdo resi v tomhle testu body, je slepej(nekoho muze potesit vysledek, nekoho ne, ale neni to podstatny). Tento test je podle meho nazoru dobrou pomuckou a zaroven zajimavym pohledem na dany "problem" ;-) Neni to nic nerealneho a zadny striktni navod. Kazdy veri tomu cemu chce verit, tak to je a taky vzdycky bude. Znalost psychiky je v tomhle dulezita a ta je zde pekne popsana. Nekdo to ma dane od boha, nekdo holt musi trenovat.. ;-) Dulezite je to, ze se autor tohoto testu deli se svymi zkusenostmi a je na kazdem jak si to prebere...Ted uz to zalezi jen na zpusobu jak tu ci onu techniku spravne provest.. :-D..vse je o treninku.. Libi se mi to, je to logicke a pekne vysvetlene! Dekuji autorovi :-) D. dundek@seznam.cz
reagovat
katie(06.03.2007 19:37)
USA?!
Sama sebe bych nesbalila. Pěkně hloupý test, nepřevzal to někdo od američanů? V Čechách ty směnky zrovna moc nepoužíváme... (ot.č.3)
Kdyby tohle na mě chtěl zkoušet tvůrce testu, tak hodně rychle uteču. To je není návod jak sbalit holku ale jak být arogantní egoista, brr.
reagovat
Snap18(08.03.2007 01:40)
No pekny no [S02]
No tak tohle mi nak srazilo sebevedomi .. :-o ale snad se z toho oklepu ;-)
reagovat
Snap18(08.03.2007 01:42)
wow.. pekny mel jsem 31 bodu ze 40
jejejejej spatne jsem to pochoopil .. :-D no celkem pohoda.. ;-) ale stejnak me to nak rozhodilo :-o
reagovat
MarcuzZ(08.03.2007 19:58)

1)Myslím že autor zapoměl napsat že ten to test je dělaný pro atraktivní ženy,které "ví" a které nemají o kluky nouze, které rozdávají čísla ve velkém...
2)některé reakce sou vážně funny,třeba ten typ co napsal že měl 0 bodů a při tom svou holku miluje...to se válim po koberci..
3)ty kluci co říkají že to nefunguje či to ani nezkusili pro ně můžu říct jen tohle-vůbec nic ste nepochopili...budíž vám země lehká...
4)komentáře holek bych v klidu ignoroval..tam jsou uvedené jen modelové situace a "jen slova"..jak všichni dobří lovci vědí slova nejsou tak důležitá..ale hlavně holky si nedokážou představit "to" jak s tím klukem začli,jak vypadá,jak se chová..je tady uvedeno jen některé situace proto reagují tak jak reagují...
reagovat
chichi(11.03.2007 14:45)
joly71@seznam.cz
:-D ,na popud mojho kamarata som si test spravila aj ja,ale som baba a nie chalan,takze mne by ten test mal vyjst na 100% ,ale vyslo mi 23bodov-podpriemerna schopnost.Tak bud som vadna ja,ze neviem,co priemerna baba chce,alebo je test divny :-D.Odkaz pre vsetkych chalanov-pri baleni bab budte vzdy sami sebou,nic nepredstierajte,budte uprimni-tak si ziskate ozajstnu lasku
reagovat
julie(14.03.2007 16:23)
souhlasím z chichi
Naprosto souhlasím z chichi. Jsem žena a vyšlo mi 22 bodů, přičemž většina ze "správných" odpovědí by mě donutila balícího chlápka setřít nějakou peprnou poznámkou...
reagovat
Ema(14.03.2007 18:52)

hm, zajímavej test. musím říct, že se "správné" odpovědi většinou shodují s tím, co si myslím, že by platilo na mě. takže mám otázku pro pány: platí tohle i na vás? taky vás asi přitahuje víc, když vám neskáčeme hned kolem krku, co?
reagovat
MackGyver(10.05.2007 01:44)
Re:
nikdy se mi to nestalo ale bylo by to zajimave:) aby mi nejaka skocila kolem krku:) jinak nejaka filozoficka otazka typu starsi zena se nekam do klubu moc nehodi teda muj nazor
reagovat
KaKa(14.03.2007 22:02)
esso@atlas.cz
No tak mazec měl sem 23 bodů a prej se neumím seznámit nebo co :-/. CO jsou to za blbosti takovéto kraviny jestli na holky zabírají tak já sem svatej PAPEŽ(a to sem nevěřící :-D). Se seznámením problém nemám právě naopak a vím že každá holka je jiná a zabírá na ni něco jiného :-o. Tak pro vás které to rozhodilo nic si z tohoto nedělejte a buďte sami sebou. ;-)
reagovat
ekeleste(16.03.2007 03:24)

Tenhle test je blbost !!! :-)))
reagovat
test(17.03.2007 18:27)
test
Zeny jsou komplikovane a proto je milujem. Test je opravdu dost nesmyslny a tak podle toho bych je nesoudil. Nesnazte se zeny pochopit protoze je proste nikdy nepochopite. Sami se presvedcte. Dejte jako muz otazku zene je jedno jakoukoli napriklad jakeho muze by si predstavovala a sami cekejte co vam odpovi. Kdyz tuto zenu budete znat asi budete jako muz cekat odpoved uplne jinou. A nakonec vam zena odpovi tak ze ani ve snu by ste tuto odpoved necekali. Tak komplikovane jsou zeny.
reagovat
-.-(19.03.2007 00:06)
to je nesmysl
jó to je nesmysl....jsem holka.
reagovat
camil(20.03.2007 01:22)
z 90% tohle nezabere
uz kdyz jsem si precetl prvni "doporuceni" jsem vedel,ze tento test udelala zena nebo gay :-D,ale ted vazne zminili jste,ze je vzdy vhodne zeptat se na zensky nazor,ale uvedli jste zcela nevhodny zpusob jak zacit konverzaci-bavit se o nekom kdo byl obvineny z obtezovani nezletilych divek neni zrovna tema o kterem by se normalni zeny chteli bavit s nekym uplne neznamym. Zeny jsou proste komplikovane a budou,ale ruku na srdce i panove dokazou byt jeste horsi...
reagovat
dae(20.03.2007 16:49)
test tak akorat pro amiky
Na tom testu je videt klasickej americkej pristup k zivotu, to jak jsou americani vedeni k tomu, ze kazdej musi bejt nejlepsi, kdyz se nesnazis, nejses nic a podobone. Bohudik, lidi u nas jeste nejsou tak zblbly a nehonej se az zas tak moc (i kdyz mi pripada ze to spousta lidi prehani) za bohatstvim a majetkem, ale maj obcas i jiny hodnoty, zajimaj se i o jiny veci, nez o to jaky ma kdo auto, mobil, notebook, barak a jak drahy hadry si kupuje a stejne to pak je i ve vztazich, ktery nejsou predne o citech, ale o tom jak toho druhyho zblbnout,prelstit,prechytracit, proste ojebat. Taky celkem verim, ze diky medialni masazi a globalizaci, se to tak za 20-30 let srovna a pak to bude tady stejny, ale jsem rad, ze alespon ja znam jeste (alespon pro me) normalni holky, ktery se me hned neptaj co mam za auto, holky ktery jsou rady kdyz jim zavolam driv nez za 3 dny a podobne. ....
btw. moje pritelkyne je rek bych az prehnana naivka a romanticka, tak ze me to obcas az stve, ale kdyz bych si mel vybrat mezi ni a nebo mezi holkou, kterou bych musel nejak sofistikovane oblbovat a machrovat pred ni, jak jsem dokonalej a presvedcovat ji o tom, ze ji vlastne delam laskavost, ze se mnou muze bejt, tak to fakt radsi ne :)
reagovat
katie(20.03.2007 23:01)
Re: test tak akorat pro amiky
No jo, ono se ale na těhle stránkách řeší to sofistikované nahrané balení. Nějaká láska tady moc šancí nemá :-D
reagovat
leon(21.03.2007 23:40)

Zdravím všechny uživatelé. Můj názr na tuto stránku je kladný. Test je v poho a to neříkám jen proto, že jsem měl 29 bodů.Kdybych ho podstoupil před 2-3 rokama dopadl bych mnohem hůř.Zkušenosti mě poučili a mam jiný přístup k ženám než dřív. Ted jsem se přesvědčil, že jdu správnou cestou a budu se zdokonalovat. I když realita bývá jiná toto je taky dobrý způsobjak se seznámit....
reagovat
2well(22.03.2007 20:09)
chudáci
ten, kdo z tohoto testu získal slušný počet bodů, tak asi dobře ví, jak se balí holky, hlavně teda ty, o které je velký zájem... jak si to tu tak pročítám, tak většina holek (bez urážky) by si možná potřebovala vyřešit nějaký problém, jako je například potřeba zkoušet si test sbalení, ke kterému by se žádná normální hoka snad ani nedostala... ale jak říkám... ať si každý říká co chce, s autorem testu plně souhlasím. ;-)
reagovat
NinaQ(24.03.2007 11:58)
Z pohledu zeny
Ahojte, nevim kolik vam tu vsem je a jake mate zkusenosti. Z meho zenskeho 29leteho pohledu jsem vysla na 30 bodu a ty co jsem "nespravne" uvedla jsou z meho pohledu jesitnosti, ktere se daji u muzu pochopit. Zalezi na tom jaky mate pristup, hlavne jaky je pristup zeny v tom je ten klic, pak muzete pouzit cokoli. Cim originalnejsi tim pritazlivejsi. Hlavne je dulezite hrat na zenskou zvedavost. Hondne zadru a rozhodne se chlapi nenechte timto testem ovlivnit, byt svuj je lepsi nez trapny. Ahojte Nina
reagovat
(26.03.2007 13:38)
je to dobrý
Já si naopak myslím že je důležté být originální ale i zároveň svůj,jinak dost dobrý test
reagovat
anonym(26.03.2007 20:48)

Test jsem podstoupil a zjistil jsem, že to byla naprostá ztráta času. Vůbec neodpovídá skutečnosti. Někdo se snažil být až moc aktivní a trochu mu to nevyšlo. Navíc ty hloupé poznámky pro ty co neodpověděli podle autorova gusta jsou místý dost trapné.
reagovat
jakub(28.03.2007 08:49)
blbost
No, tak tyhle metody mohou platit opravdu jen na pitomé slepice. Mám 23 bodů a podle toho jsem ošklivej malej tlustej skřet o kterýho si ženská neopře kolo,přitom si dovoluji říct, že je to nesmysl. Tímhle stylem co autor radí sbalím jen nějakou hloupou husu. Jenže o ty nestojím. Spousta krásných a inteligentních žen si totiž klidně potrpí na tradiční způsoby seznamování. A na závěr podotýkám, že když ženu zvu na večeři, tak to nikdy neberu jako výměnu za její čas, to je prostě naprostá kravina.
reagovat
Usher(28.03.2007 09:59)
ehm
Tyto stránky, testy vůbec nepočítají s lidmi, kteří si vůbec netroufnou s ženou promluvit (a že nás myslím není málo). Protoje hodnotím za scela zbytečné
reagovat
leoms(31.03.2007 00:53)

Hm 22 bodu mam podprumerny, ale podle me tento test je fakt blbej a autor sam ziskat holku asi moc neumi.... takove zduvodneni co tam pise no hruza.. A ja myslim ze jsem na tom s balenim dobre... temer vzdy kdyz chci tak se to povede... No mel by ty testy psat odbornik a ne jen tak nekdo...
reagovat
asi vol(02.04.2007 16:31)
Nafoukanci!!
NN měl jsem 15 bodů!!!Prej mám nulové šance!!Ale s tímto přístupem jsem zbalil za měsíc 3 holky a teď mám vážnej vztah se super holčinou!!A prej 15 bodů tipuju, že ten kdo to psal nikdy holku neměl!!! :-/
reagovat
maxpower(02.04.2007 16:45)
Re: Nafoukanci!!
No pokud si hezkej a vyrecnej, to pak muzes mit klidne 0 bodu a zenskych kotel.
reagovat
maxpower(02.04.2007 16:41)
fakt to nechapete
No ze ten test nepochopi holky je zcela logicke. Ty si totiz predstavujou, ze je bali kluk jejich snu a tak chcou, aby jim daval kvetiny a vyznaval lasku. ALE co kdyz vas bali kluk, u ktereho si nejste jisti a vyzna vam na prvnim rande lasku a druhy den posle kvetiny... asi skonci veskere jeho sance, ktere mel :-D
reagovat
Hugo(04.04.2007 16:14)

no to je kravina!!!..kluci vůbec to nekoušejte!!..sem holka a měla sem 28 bodů ze 40 :-D
reagovat
maxpower(13.04.2007 12:06)
Re:
A kolik uz si sbalila holek? :-D
reagovat
Tomza(05.04.2007 21:56)
Testik
Zdar chlapi,
v zenskych se asi moc nevyznam, mel sem 27bodu, vyzkousim nejaky tyhle ty figle co tu pisou, a napisu pak sem jak to dopadlo....
reagovat
Palačinka(19.04.2007 04:04)
neobjektivní
udělala jsem si ten test taky, čistě ze zvědavosti:) vyšlo mi 25:)) co mě ale vážně rozesmálo, je to vyhodnocení:) neobjektivní, to co zabírá na jednu nemusí zabrat na druhou:) prostě nejdůležitější je aby kluk byl sám sebou ;-)
reagovat
dfgas(23.12.2007 01:51)
Re: neobjektivní
veeelmi mudro, tie testy su tu asi pre nejakych nesvojpravnych pubertakov
reagovat
Tomza(21.04.2007 10:18)
Baleni
Zdarec.
takze ty blaboly co jsou v testu jsem vyzkousel na 20 holkach nezavisle, v 6 pripadech to jaksi klaplo...ale neridte se nejakyma pouckama a def., proste kdyz ji chcete oslovit...bezte k ni a zkuste normalne navazat hovor...nic nemate nic nemuzete ztratit...staci ahoj...a pak uz vas neco napadne. /temer vzdy/ :D
reagovat
michael(22.04.2007 01:57)
To je ale kravina
Pročítal jsem si jednotlivé názory a souhlasím s tím že na každou platí něco jiného.Na svou manželku jsem čekal dost dlouho.Máme krásného zdravého syna a jsem šťastný že ji mám.Je velice hodná a šikovná.Mám ji moc rád.Dokáže se radovat i z maličkostí.
reagovat
Arnica(23.04.2007 01:17)
Test
Tak tady se autor trošku seknul, některý správný odpovědi mi příjdou tak absurdní,že bych toho chlapa za takovou reakci setřela od fleku. :-D
reagovat
Petule(23.04.2007 11:29)

Já si ten test teda dělala taky... Ale když o tom přemejšlim, tak by bylo fajn slyšet vyjádření autorů, co je to atraktivní žena... Možná to na mě nesedí, protože atraktivní žena nejsem... :-D
reagovat
MackGyver(10.05.2007 01:06)
Re:
Myslim ze to ktera zena je atraktivni je jen na muzi a nikom jinem samy zeny sou v tomhle desne neobjektivni:)
reagovat
Men-(29.04.2007 18:31)

24 bodů...
reagovat
lexus1(30.04.2007 22:36)
Téčkové
Test není špatný, ale většina žen v téhle době chce něco originálního...
Tohle každá hnet musí prokouknout :-D ale díky, ujde
reagovat
Gina(07.05.2007 22:55)
nevím, nevím
Tak jsem si řekla, že to schválně ze srandy zkusím, a výsledek 29/40. Podle autora nejlepší odpovědi mi přijdou občas docela trapné a pokud by je kluk použil, tak bych se asi rychle pakovala:-) ale jako srandička je testík dobrej.
reagovat
car(09.05.2007 12:12)
nedodělané
reagovat
car(09.05.2007 12:20)
nedodělané
Poté co jsem si udělal test,přečetl rady,přečetl některé názory,došel jsem k názoru,že vyhodnocení by mělo mít jako výslednici typ ženy,na kterou se způsoby"balení"testované osoby hodí.A ti co již někoho mají,by věděli zdalipak to odpovídá a poté by ten test měl jinou a kvalitnější vypovídající hodnotu.
reagovat
ohm(14.05.2007 01:34)
wow
panove prosim, dulezite je prece jak takovehle situace vidi zena.. a podle toho jak vsechny na to reaguji, nema smysl brat tenhle test vazne ;-)
reagovat
david(24.05.2007 11:51)
Re: wow
No jak uz tu nekdo psal, mam pocit ze neco pravdy bude na tom ze zeny si mysli ze je to pakarna a maji pocit ze by chtely nejakeho ramantika s ruzemi - na druhou stranu je opravdu pritahuji takovi co se ridi (samozrejme ne doslova) radami autora testu (byt je z Ameriky). Malem jsem prisel o dvoulety vztah ve kterem jsem se choval tak jak to tu zeny popisuji. Dali jsme si pauzu, ja zmenil sve chovani (zvysil dominantnost-a nebylo to snadne) a je to o dost lepsi. Takze hodne zdaru nejen v baleni ale i ve vztahu. Blbost to urcite neni, vemte si z toho styl - ne konkretni rady.
reagovat
buggyb(24.05.2007 13:11)
haha
no tak to je sice pekny ale vsichni dobre vi ze baleni je jen o kecech ... rict neco vyjmecnyho a pak uz to jde samo ...
reagovat
lwq(25.05.2007 02:45)

29 bodu, to jde. Nevim, takovymto testum prilis neverim ... Na druhou stranu sem se dozvedel radu zajimavych veci ... No, zajimaveee ... :-D
reagovat
w77(30.05.2007 00:05)
eeeeee?
tady je to moc!:o)
reagovat
Peggy(30.05.2007 17:22)

No ja bych ten test tak nezatracovala. S nekterymi odpovedmi sice prilis nesouhlasim, dokonce si myslim, ze by vyvolaly presne opacny efekt (alespon u mne), ale jinak to neni spatne. Mela jsem 29/40. Asi mam praxi od mych dvou brachu ;-)
reagovat
zahradník(01.06.2007 00:50)
hmm
Udělal jsem si test také.Vyšlo mi číslo 25. Mé znalosti dle testu jsou podprůměrné.Přestože je pravdou,že žádné zkušenosti ze seznamováním nemám, ale pravdou je, že tak vyloženou hovadinu jako je tento test jsem již dlouho nečetl. Mám ale zase jiné přednosti,než že "správně dle učebnice" holku
sbalím. To však ona musí zjistit sama. Přestože je mi již 40. Za zoufalce se nepovažuji.
reagovat
Nikacek(01.06.2007 11:24)
Jarysek
jsem vozíčkář aproto jsem tak vše vyplnil
reagovat
Pavel(02.06.2007 21:51)
Uz
vidim jak sbalim kocku u baru s kecama o Opocenskym. Nektere "spravne" odpovedi jsou celkem trapne.
reagovat
tivu(03.06.2007 20:35)

tak nevim..mam 16 bodu z 40 a mel bych byt totalne neschopen se s nekym seznamit..no nevim, na party byvam hodne casto a nestalo se mi ze bych se nekde neseznamil, se seznamuju porad:-) a problemy s tim nemam...ale tak takovy test si myslim nejde udelat objektivne.-)
reagovat
ja(05.06.2007 10:15)

Zatrhla jsem, co by se mi líbilo nejvíc, aby muž udělal. A vyšlo 17 bodů ze 40, tzn. že tomu, co měl plný počet, tak by mě asi nezbalil. Zbalil by mě takový ten jak píšou podprůměrný... Je vidět, že psychologie nefunguje všude
reagovat
ssusanahh(09.06.2007 19:07)

No mne ten test vysel celkem pozitivne 32 bodu z 40,takze z toho vyplyva,ze jsem dobry svudce:):)
reagovat
Šuker(11.06.2007 20:19)
Mám bodů 28
..test je docela v pohodě a je to řek bych výtažek z toho všeho, co se okolo balení točí..

Prostě atraktivní baby se chovaly podobně jako v tomhle testu.
reagovat
Susssanka(11.06.2007 20:44)

No teda,jsem žena a tenhle test jsem si udělala jen tak,ze zvědavosti a vyšlo mi 24 bodů..Nejsem si jistá,jestli by se podle toho měl vůbec někdo řídit..Tohle je přeci individualni..každý je originál a u žen to platí obzvlášť..
reagovat
Alio(20.06.2007 17:16)
Citajte...
Nenahnevajte sa na mna ale ja si myslim ze Vy vsetci co tu pisete kritiku na test ste dost deprimovany z Vaseho vysledku a najlepsi liek na to je vyhovorit sa na autora. Autor testu je v amerike velmy oblubeny a znamy. Napisal uz nejednu knihu a ma velke uspechy. Keby klamal tak by sa to roznieslo a on by zanikol.Ludia rozmyslajte. Samozrejme nie vsetky zeny su rovnake ale vacsina ano. A to ze sem prispeli aj zeny znamena ze tiez maju problem s chlapmi ked si robia taketo testy len preto aby zistili co maju robit ak im chlap povie nejaku tu frazu z tohto testu aby sa mohli branit a byt zname nedobitne a dobijane. :-D Normalna zena ktora nema problem s chlapmi sem ani nezabludi a my muzi sa radi poducime od lepsich.
Ak by mal niekto spolocnu rec ako ja tak mi kludne moze poslat mail.Mozme pokecat o zazitkoch a skusenostiach a navzajom si poradit ;-)
reagovat
Alio(20.06.2007 17:19)

Pre zaujimavost dosiahol som 38 z 40 =)
reagovat
AChjo(24.06.2007 13:12)

Mam 24 bodu, takze podprumer, a to sem se fakt snazil premyslet nad jednotlivymi odpovedmi. Chjo, ani se nedivim ze nemam pritelkyni
reagovat
tlapa(25.06.2007 20:00)
je mi líto
Tento test nejenom že není kvalitní, ale naprosto zkresluje výsledky. Je to takřka až úsměvné. Tuším, že jej dělal něajký odborník - teoretik, který sice, možná kdysi i z praktického hlediska, problematice rozumí, ale absolutně nereflektuje dnešní trendy. Doporučil bych autorovi, aby zašel někdy na diskotéku, tančírnu nebo třeba alespoň nějakou taneční zábavu. Zjistil by totiž, že jeho vývody ze zkoumání ženského myšlení jsou mylné. Praxe ukazuje naprosto jiné výsledky. Nemám žádný titul ani diplom, mám jediné - zkušenost. Správné odpovědi jsou následující: 1. jednoznačně D, pokud by autor přišel za slečnou s bodem C, no, radši nic... (inteligent si domyslí, co ženy za barem většinou hledají, jestli intelektuála na povídání nebo něco jiného)... 2. B a C skutečně nejsou špatné, odpověď D však není jasně nejlepší, ale naopak - absolutně neprůchodná ! Takřka trapná. 3. být chlapem a říct si rovnou o číslo ? Na tančírně u baru možná. Ale v civilu je rozhodně lepší být trošku galantnější. Odpověď A i C. 4. je zodpovězena naprosto přesně, autor zřejmě tady vychází opravdu z praxe, je důležité říct vtip, zasmát se... 5. Nesmysl ! Večeře je standartní a léty ověřený způsob ! 6. perfektní, skutečně je to tak. 7. C je správně, skutečně, i já jsem se napoprvé zmýlil, když jsem odpověděl D. Fuj, to byl omyl. céčko je hezký. 8. jasné béčko. 9. hodně sporná otázka, přiznávám, v praxi neexisujte jednoduchý model, nebo sem na něj nikdy nenarazil. 10. přesně tak !
reagovat
Ona(02.07.2007 11:00)

Jako zena jsem test schvalne vyplnila a vysledek byl PODPRUMERNY. Z odpovedi, ktere autor vyhodnotil za nejlepsi mam pocit, ze jsem na strance pro nactilete (nebo mi neco uniklo?).
Ale aby mě někdo balil tím, že začne o Opočenském, nebo mi řekl "Seš do mě udělaná" na prvním rande, by mě rozesmálo natolik, že bych si o dotyčném myslela, že je retardovaný.
Opravdu kuriozní test :-D
reagovat
Martin(02.07.2007 11:07)
Asi jsi vpořádku :-)
taky bych na Tebe nevybaloval Opočenského nebo ostatní ty "zaručeně správné" odpovědi, nemyslím, že bych stál o ženu, na kterou by toto udělalo dojem....
reagovat
LV(02.07.2007 17:03)
komentar
Ahoj. Rád bych řekl, že s testem souhlasím a myslím, že odpovídá realitě i když si to třeba spousta lidí nepřipustí. Je zajímavý, že se k tomu vyjadřujou holky, s tím co by na ně zabíralo. K tomu bych měl poznámku. Test je na ženy jako celek, ne přímo šitý na míru každé z Vás. Navíc si myslím, že to nejste schopný objektivně posoudit. Asi se ptáte proč. Odpovím otázkou - kolik holek už jste holky zbalily ? Většina z Vás asi moc ne. Je tu ještě další věc. Je rozdíl být s někým kámoš a pak je rozdíl být v rovině sex. přitažlivosti. Test jde po druhé části té věty. Oslovuje podvědomí a v něm sexualitu. Ne logické uvažování. Byl by pro Vás holky ORIGINÁLNÍ kluk, který by udělal přesně to co si myslíte VY že je dobrý? Nebo byste radši kluka, který vás dokáže ubránit před světem a má svou hlavu. Spíte se svýma kamarádama ? nebo spíš se sebevědomejma "borcema" ? Je to na dýl. Nicméně vážím si každého názoru k věci a jsem schopen obhájit ten svůj.
L.
reagovat
mademoiselle(02.07.2007 19:52)

Tak milí pánové, kdo chce uspět u žen, tak by se rozhodně neměl držet tohoto zcestného návodu... Takovýmto chováním spíše ženu odradíte, než aby jste ji zaujali...
reagovat
Koci(23.08.2007 21:40)
Re:
přesně ! ;-) je to tak.. návod na ...
reagovat
Pete(03.07.2007 20:11)

Každej ať dělá jak umí...A jestli mu to nevyjde jednou tak, tak třeba podruhý onak :-) neřešil bych to... Na každýho platí něco jinýho a pokud o Vás tý holčině opravdu pujde, tak se podle mě nemusej na to vymejšlet nějaky studie a návody ... mějte se ;-)
reagovat
Alio(04.07.2007 15:50)

Toto nieje navod ale TEST a to ze zeny pisu ze by sme nemali posluchat tento test je komicke lebo chcu nas mat pod kontrolou a aby sme im vsetko PLATILI chodili s nimi na VECERU kazdy den atd. To by sa Vam pacilo - VSAK? Za peniazky kupi aj "DEBIL" ale byt muzom je o niecom inom ako si KUPOVAT zensku pozornost a vy ked vyuzivate takychto ludi tak to o niecom svacsi.

Zase musim napisat: Zena, ktora nema problem s muzmi sem ani nezabludi a muzi sa radi priucia ako byt lepsimi. ;-)
reagovat
Paala(07.07.2007 12:32)
Názor na věc...
Myslím, že celý tento test byl vytvořený za účelem, aby nám všem, co se při lovení "trápíme", napomohl pochopit určité věci. Necítím v tom žádnou arogantnost a určitě se autor nezavděčí všem. Je určitě pravda, že to jak dobít ženu, jde různými způsoby a je určitě také vhodné, pro určitý typ ženy zvolit tu správnou taktiku... Já osobně jsem zastánce originality, snažit se odlišit od ostatních a vsazuji na upřímnost a "dětské hraní" :)
reagovat
Paala(07.07.2007 12:55)
Názor na věc...
Myslím, že celý tento test byl vytvořený za účelem, aby nám všem, co se při lovení "trápíme", napomohl pochopit určité věci. Necítím v tom žádnou arogantnost a určitě se autor nezavděčí všem. Je určitě pravda, že to jak dobít ženu, jde různými způsoby a je určitě také vhodné, pro určitý typ ženy zvolit tu správnou taktiku... Já osobně jsem zastánce originality, snažit se odlišit od ostatních a vsazuji na upřímnost a "dětské hraní" :)
reagovat
mojemaličkost(07.07.2007 22:38)
blbost
já měl 30 bodů...ale jen proto že tam nebyly odpovědi pro mě.....Ale i tak nechápu,jaktože jsem tak nadprůměrný borec a přitom nikoho nemám....
Hraju na to že jsem k ženě vždy upřímný...a tím se vyhejbám nepříjemným situacím kdy se pravda proflákne..a ta se VŽDY proflákne....Jenže asi nejsem tak sebejistej jako pan "nadsamec" autor testu...takže to stejně nakonec pokazím.....Zaručenej návod prostě není..je to věc chemie :-D
reagovat
Honza(09.07.2007 11:22)

ja mel 23 bodu a nemyslim si zrovna ze nemam do ceho pichnout.na to ze sem podprumernej tak sem zpokojenej.tento test se nevztahuje na vsechny holky...pochybuju ze na diskotece u baru bude s nejakou uplne cizi holkou resit opocenskyho o tricet let mladsi starou.
reagovat
BananaBob(16.07.2007 13:45)
Asi blbnu...
Dělat takovejhle test v 55 letech... Natočil jsem 27 bodů, ale v praxi se setkávám se zcela jinými situacemi. Okukuju nějakou krásku v tramvaji a ona vstane a pouští mě sednout. Culím se na doktorku, ona mě řekne, ať si sednu na židličku (znáte to u očaře?) a pak mě zprdne, že takhle ne, že jim tam starší pacienty padají. Míval jsem postavu Ramba, dneska mám jen ty kila. Takže teoretik budu dobrej, ale do praxe se raději nepouštět...
reagovat
kull(18.07.2007 12:48)

taky 23 bodiku. pricemz jsem casto nevedel co zaskrtnout, jelikoz se mi vsechny navrhovany odpovedi u dane otazky zdaly hodne hloupy nebo az brutalne trapny a nedokazu si predstavit, ze by tak ve skutecnosti nekdo reagoval.
reagovat
Oldřich(18.07.2007 13:45)

Pro Adinu... Ten test je velmi zajímavý, rád bych si ho vyzkoušel i ve skutečnosti. Ale jestli věříš na minulé životy, vzpomeneš si kdo řekl " Lída má oči mandlové, Adina zas oči barové" ? :)
reagovat
Oldřich(18.07.2007 22:38)
Re:
Některé otázky jsou opravdu těžké, hodila by se malá nápověda. Byl jsem to JÁ nebo O.N.? :)
reagovat
Adina(18.07.2007 23:17)
Re:
Oldřich Nový?=)) A jo, na baru sem jako doma!=)
reagovat
Oldřich(18.07.2007 23:24)

..těsně vedle, JÁ nebo Adina? :)
reagovat
Adina(18.07.2007 23:28)
Re:
Nevim. Kapánek zmatenost!=)
reagovat
bigbadboy(22.07.2007 14:15)
21 -> 37
říjen 2006: 21 bodů, s pěkným vzhledem málo sexu
běžel rok, krásné ženy, spousta zklamání a čtení tady toho webu
červenec 2007: 37 bodů a ženy jen touží si to rozdat a nejen v posteli, nyní si opravdu mohu vybírat
reagovat
marshall(25.07.2007 14:08)
20 bodů
no jako je to blbost co mi tu radí..hlavně já myslel že to je test na svádení..myslim že balení jde tak nějak samo od sebe..a vymýšlet nějaký složitosti je blbost..hlavně jde o to jak si ty lidi sednou..a pokud někdo balí stylem jakej je tu napsanej tak je divnej..a hlavněu holčin se řiká co kus to originál..a toho se držim ;-)
reagovat
Tommorow(31.07.2007 15:25)
15
Kolik bodů, tolik let, u mně to vyšlo úplně přesně. Ale podle toho jsem taky 0. Pojďte se dámy přesvědčit o tom sami, jaký jsem ;-)
reagovat
Selenia(01.08.2007 00:16)
Re: 15
promiň karin, ale stojíš ve špatný frontě :)..holt sranda musí bejt, i kdyby fotra věšeli...... a my s humanitním vzděláním jsme trochu postižený... takže tomoRRow a samY ;-)...bonne nuit, mon chéri
reagovat
karin(31.07.2007 16:27)

...no já bych ti s tím testem možná pomohla, kdyby si chtěl, vážně. Nebo si můžem jen tak popovídat, ráda se seznámím.
reagovat
Richard(02.08.2007 12:37)
26 b.
Jsem spokojen . 26 bodů a to mi je 16 :-D
reagovat
BLACK KNIGHZ(04.08.2007 02:29)
COTO ZAS JE
SKVELEJ NAVOD JAK DOSTAT HOLKU DOPOSTELE ALE TAK TPROSKU ENCHAPU CO BY NA VAS VYDELA DRUHY DEN KDYS BY JI DOSKO ZE STE JI SKORO VE VSEM LHALI? A NEDEJ BOZE UZ BY TO BYLA 3-4 V RADE TO UZ BY STE SI VE SMIM MESTE NEVRZI ANI OMILEM TENHLE TEST MI SPIS PRIPOMINA BRAVICKO PRO 14 lety A TEST DOSTAL BYS HOLKU DO POSTELE NA RANDE
reagovat
G-host(04.08.2007 12:11)
Re: COTO ZAS JE
At se na mě nikdo nezlobí, ale spíš než test mi to připomíná návod, jak být za každou cenu originální.
Oni i leckteří světoví autoři se občas snaží být za každou cenu originální, nic novýho pod sluncem. S takovým přístupem někoho možná zaujmete, ale určitě ne většinu holek. Ženská, která má 20 nabídek za týden se třeba bude chvíli bavit něčím neobvyklým a neotřepaným, ale při průměrný inteligenci ne moc dlouho. Na dlouhodobý zájem to nestačí, stěží na tu postel, asi jak kdy a s kým.

2 Blacknighz
Jinak s Tvým názorem naprosto souhlasím, vím přesně, co máš na mysli, to je právě ono.
reagovat
Lvíče(04.08.2007 13:07)
Re: Re: COTO ZAS JE
Sám si odporuješ :)

Myslíš si, že ženská, která má 20 nabídek za týden, si vybere jednu z nich, když budou všechny úplně stejné? :)
reagovat
G-host(04.08.2007 13:17)
Re: Re: Re: COTO ZAS JE
Neodporuju :)

Přesně to si myslím, protože ženskou daleko víc zajímá kdo ji osloví, než jak ji osloví :)
reagovat
Koci(23.08.2007 21:39)
Re: Re: COTO ZAS JE
jako máš pravdu ... kdo tady dá 40 bodů tak je spíš divnej než balič :-*
reagovat
vancik(05.08.2007 07:37)

Mam 27 bodu ale vzdycky sem potkal akorat holku na one night stand takze bylo celkem lehky baleni ale taky smutnej konec ;-)
reagovat
Koci(23.08.2007 21:37)
TEST .D
no jak jaká věková kategorie... tohle platí na 25+ ale jako 18+ neim :D podle mě u většiny by měla být 5 odpověď někdy fact lou ... kdo ten test dělal tak hodnocení 2 za snahu :(
reagovat
tennejvetciborec(23.08.2007 21:52)
ehm
25+ toto je mozna tak pro duchodce kdybych s temi idelanimi odpovedmi prisel za holkou tak me vypakuje hodne rychle :-/
reagovat
Lipo(12.09.2007 13:40)
KECI
Kdybych chtěl balit holku podle tohoto návodu tak se mi asi začne kouřit z hlavy.. Poslední samičku jsem zbalil tak že jsme ji z kámošem řekli že jsme ze servru zezadu.cz a že se s ní chceme pomilovat.
Ona se kroutila a pak s nama šla na panáka. Druhý den volala a skončil jsem s ní na hotelu. Tak co s toho děláte vědu..,., :-D
reagovat
Lvíče(12.09.2007 14:14)
Re: KECI
A zkus to ještě na nějakou, co je atraktivní a má víc zájemců, pak se s náma poděl o zážitky ;)
reagovat
michal(14.09.2007 14:21)
Hmm
tak jsem měl 37, ale v reálu moc nevim, jak to se mnou je ...
reagovat
witch(14.09.2007 14:31)
Re: Hmm
Hmm, horečka to ještě není, můžeš napnout mozkovej sval a vyrazit do terénu... :-D
reagovat
easy(21.09.2007 11:47)
WTF
ten test jsem ani necetl. Kazdej snad vi, ze najit nekoho druheho neni o vypocitavosti, ale o prirozenosti.. pokud to ma nekdo opacne a musi si to testovat, tak ma asi nejakej vnitrni problem.. nebo neco spatne hozeny ,) ..bye, a preju sparvne lidi na spravnem miste ve spravny cas ,)..
reagovat
karin(21.09.2007 19:08)
Re: WTF
Musíte být ale přirození oba, jinak to nemůže dopadnout dobře a uděláš ze sebe akorát hlupáka. TTF.
reagovat
iti(27.09.2007 19:58)

Tenhle test je naprosto nepřijatelný. Abych dosáhl maximální počet bodů, potřeboval bych myslet jako člověk který tento test napsal. Takže správné odpovědi jsou velice subjektivně zaměřeny a tvůrce nám tímhle způsobem dáva najevo, jak by postupoval on. Myslím si, že já i spousta dalších lidí, kteří nedosáhli dobrého hodnocení, jsou i přez to dobří baliči a hlavním prvkem úspěchu je podle mého názoru charisma spojené s kreativitou.
reagovat
FrantaMistral(27.09.2007 20:58)

Hlavním prvkem úspěchu je velikost boule v rozkroku.Čím větší,tím lepší.
reagovat
lopuch(05.12.2007 17:47)
Můj názor
Tak jsem taky podprůměr (24bodů) ale co na tom? Každý jsme jiný a za to co jsem se rozhodně nestidím ;)
reagovat
ereqwe(23.12.2007 01:47)

hmmm dost nezmyselne testy, tymto sposobom mozno zbalit tak nejake barove kurvy.... bez urazky
reagovat
skilLO:-)R(07.01.2008 20:06)

38/40 ;) co dodat, jednoducho som vystihol styl autora a vedel som co asi tak chce pocut za odpovede :), a ako tu uz bolo vela krat spomenute kazda situacia si vyadeuje osobity pristup a tato cesta je len jednou z moznych
reagovat
mysak(09.01.2008 22:02)
jejda
já měl před rokem taky 20 bodů a stejně jsem nevěděl proč. dal jsem si ho dnes znovu a mám 38 že bych na sobě zapracoval??? :-D jasně musel jsem, nejsem nejmladší a žil jsem 20 let v nevědomosti a bludech. je to boj a láska je kurv.
viz.kapela krucipusk text písně povinně přečíst všichni kdo mají zájem :-D].kdo nic nezkusí, tak nepochopí.vědomosti ale dost bolí. pokud nejsi ,,natur", jsou prostě jen dvě cesty.makat na sobě a dostat to co se tu píše do sebe, nebo jít svou vlastní cestou.dle mých zkušeností a pozorování druhých jdeš většinou do pekel a ne do ráje. :-D
reagovat
(20.01.2008 20:50)

No já měl 20 ale nedovedu si to představit ve skutečnosti :-D
reagovat
zvonec7(29.02.2008 20:52)

Ja som mal 40 bodov,myslim,ze v reale som priemerny v baleni u zien,myslim,ze zena,ked chce chlapa,tak ten moze,len malo co pokazit,zaklad je spravne ju ukecat a tahat medove motuzy,popod fuzy
reagovat
Jirka(03.03.2008 18:43)

Měl jsem 38 bodů. Nechápu jistě jak je to možné, ale snad to odpovídá realitě. Zaráží mě to proto, že je mi 15 a holky nebalím nějak výrazně, spíš velmi nevýrazně. Jo fyzika, to je moje, ale to není k věci. Musím poděkovat, protože to skóre mi výrazně zvedlo sebevědomí. Asi vyrazím do terénu :)
reagovat
Anett(05.03.2008 18:47)
Šok
Tady v tom geniálním testu mi vyšlo 21 bodů a to jsem si odpovídala tak, jak by to vyhovovalo mě jako holce.
A teda ty autorovy ideální balicí taktiky mi připadaj chvílema trochu podivný
:))
reagovat
pENA(10.04.2008 23:15)
Zní to blbě ale zkušenost
Tento test se mi zdá nadmíru zaujímavý tím jak je jednostranný třaba otázka číslo dvě.zajímalo by mě kolikrát to autor tohoto testu ženě řekl:jsi do mě fakt udělaná???už jenom tohle tu ženu odradí protože zjistí že vám jde jen o to jedno,ano jsou ženy které to chtějí taky,ale nesmíte zapomenout že ne všechny.tento test se mi zdá jako zbytečný.
reagovat
(17.04.2008 21:24)
Příjemné potěšení
Moooc pěkný test...no ještě aby se mi nelíbil, když jsem měl 40/40 :D
reagovat
vernon(22.04.2008 19:16)
pravda nebo lež?
No test je divnej hlavně vybrat správnou odpověď ale v podstatě to platí i když některé z dam se dušuji že nee jen nevím jak by reagovali ve skutečnosti :-DMěl jsem 29 což je prej nadprůměr ale je to nepodstatný jen dle zkušeností vím že sebejistý navoněný frajer má větší úspěch než miloučký kluk s toho si dámy akorát postupně dělají vola a stejně nakonec neodolají když to na ně zkusí ten frajer pač jsou na to geneticky vybavený chlap lovec žena oběť a to některým chybí ;-)
reagovat
Duli(19.05.2008 16:49)

jezis horsi test sem fakt jeste neudelal....rek bych ze jedina vec ktera me muze v zivote potkat je jit s nakou holkou na kafe =D obcas by to chtelo pane autore trochu vic zapojit fantazii....jo a vyhodnoceni je trosku nudne...aby jako bylo na 3 radky z toho na dvou ste mi vlastne rekli upe stejnou vec kerou kazdej u sebe uz stejne zjistil....fakt bych chtel videt nakou takovouhle situaci na zivo :-D :-D
reagovat
klon84(06.09.2008 02:34)
mám prý nadprůměrné seznamovací schopnosti
otázky nejsou zase tak těžké, pokud má člověk čas nad tím popřemýšlet. ale v realitě řeknu vždy zbrkle nějakou blbost a za chvíli si to uvědomím, ale už to mám pokažené
reagovat
lorddada(30.07.2009 13:13)
hodnoceni testu
nejdriv bysme se meli zamyslet pro jakou je to věkovou kategorii , typoval bych tak +-20 let ... proto "uspesnym patnactiletym balicum " mohlo vyjit tak malo bodů , kvuli tomu bych nenazival test neobjektivnim . Navic mate kazdou odpoved rozebranou , a pokud umite cist tak by nemel bejt takovej problem zjistit kde ste udelali chybu :-)...a mimochodem .zamyslete se nad tim jestli sou tvůrci tohoto webu amateři a prectete si aspon par clanku ... ;-)
reagovat
ACE(20.10.2009 17:11)
Muj nazor
Osobně si myslím, že tento test je třeba brát s rezervou, rozhodně není od věci ženu oslovit nevšedním způsobem, ale POZOR nesmíš být vlezlý nebo dokonce drzý většina, ne všechny, ale většina vás pak pošle k šípku pokud to tak vyzní. Také záleží na věku ženy, na mladší můžete zkusit trochu zamachrovat ale na starší v žádném případě. Co se týká prvního doteku, v případě že cítíte náklonost je dobré vzít za ruku a pak pohladit po zádech, jakmile tohle projde máte vyhráno a můžete líbat :-P
reagovat
BílýKrálík(17.08.2010 20:09)
že by ? :-)
No tak mi vyšlo 35 bodů. To celkem jde, akorát teda jsem žena, tak nevím co si o tom myslet (?) :-D ženy jsem nikdy nebalila, takže s nima zkušenosti v tomto směru nemám. ;-) Zato jsem ale hodně hravá (a taky trochu arogantní husa) tak asi proto
reagovat
king(16.04.2011 12:10)

ta desítka byla zákeřná. Dle mě je lepší počkat třeba týden... jako po dvou dnech... to je docela needy
reagovat
Majco(07.08.2011 00:16)

Páči sa mi sebavedomie prítomných žien "ja som žena tak automaticky by som mala mať 100%, ale mala som iba x bodov". Dámy, koľko z Vás úspešne zbalilo nejakú ženu? :-P

Test je možno trochu "ujetý", ale všade registrujem iba sťažnosti typu "vyspala som sa so sukničkárom a on nezavolal bla bla" namiesto "vyspala som sa s priemerným dobrým chlapcom, ktorý mi nezavolal bla bla", takže je v ňom kus pravdy.
reagovat
Janulyk(01.11.2011 12:59)
slusnee
Měl jsi 36 ze 40 možných bodů.
reagovat
iridium(14.11.2011 14:15)
40 bodov
kurna ja som mal 40 bodov a zenu som nemal uz...snad od puberty???
reagovat
playgame(07.12.2011 16:19)
nezadaná? otázka bůhví kolik...
Nechápu, proč bych mělo nějakýho lovce zajímat jestli je dívka zadaná nebo ne.

Když tak zavzpomínám, spal jsem určitě s více zadanýma, než svobodnýma.

Tím chci říct, že je to absolutně fuk!
reagovat
WAS(03.06.2012 22:11)

hm,vyslo mi 32,neboli nadprumerna schopnost svest zenu a pritom v tom nijak extra nevynikam.. test tak trochu k nicemu :-D
reagovat
prave leti
http://shop.svadeni.cz/img/goods/mini/1.jpg Feromony pro muže 1,5 ml

Feromony pro muže 1,5 ml - vysoce koncentrovaný feromon vyrobený v ČR speciálně pro České ...

Naše cena: 460,- Kč
Původní cena: 490,- Kč
dots
http://shop.svadeni.cz/img/goods/mini/7229.jpg Deset tajemství lásky

 Autoři Steve a Shaaron Biddulphovi napsali svou knihu se smyslem pro humor a otevřeností, jež ...

Naše cena: 170,- Kč
Původní cena: 237,- Kč
dots
http://shop.svadeni.cz/img/goods/mini/7265.jpg Army top + pants souprava

Půvabný set vyrobený z elastické látky s růžovým vojenským vzorem, který se může nosit ...

Naše cena: 402,- Kč
Původní cena: 609,- Kč
dots
http://shop.svadeni.cz/img/goods/mini/8686.jpg FM dámský parfém č. 178, inspirováno Calvin Klein - Truth

dámský parfém 30 ml

Naše cena: 249,- Kč
Původní cena: 386,- Kč
dots
http://shop.svadeni.cz/img/goods/mini/10705.jpg 101 nocí tantrického sexu

101 nocí tantrického sexu Naučte se, jak vypnout mysl, probudit smysly a vnímat celé své ...

Naše cena: 109,- Kč
Původní cena: 201,- Kč
dots
RSS Svadeni.cz, server o seznamování, svádění a balení
Copyright © 2006 - 2014 Všechna práva vyhrazena
Kontakt | Reklama | Podmínky používání | Podpořte svadeni.cz | Spřátelené weby | RSS | Mapa stránek
Designed By: BPstyle - Graphic studio
Created By: Jaroslav Poliak