Shop

Sladká vůně feromonů

Stále více lidí se nás ptá, jak feromony ze Svadeni.cz vnímat. Názory se různí, a proto jsme udělali analýzu a test v terénu.

Sledování komentářů

Sledování komentářů je dostupné pouze registrovaným uživatelům. Pro jeho použití se prosím registrujte nebo přihlaste.

niki(12.02.2008 11:33)

Nevím, jestli kluci používají feromony ;-), ale já když jsem zamilovaná, svého partnera "cítím". Jeho přirozenou vůni vnímám jako příjemnou, parfémy, které ji překrývají, spíš rušivě. Zpočátku při seznámení je to spíš takový mlžný opar, který mě "oblbuje", uchvacuje, aniž bych si třeba uvědomovala vůni. Při dalších setkáních jeho vůni vnímám, zapamatuju si ji a dokážu i po letech vybavit. Někdy se musím zasoustředit, abych si vůni uvědomila, i když sedí vedle mě, jindy ho cítím doslova se zavřenýma očima, až za roh i na desítky metrů. Je to i tom, jak jsem na něj v danou chvíli napojena, nakolik mě zajímá, jestli ho chci, jestli máme či nemáme spory. A s odmilováním a odloučením jako by vymizela i ta vůně.
Některé kamarádky to mají podobně. Moc o tomhle témaru s nimi však nemluvím. Napadlo mě sice zeptat se, zda cítí to, co já, ale jak definujete vůni? Myslím si, že je to idividuální, že druhá nebude cítit "mého samečka" a já jejího. Anebo ano a poleze mi do zelí. Jiné může být jeho vůně nepříjemná.
Vysvětlete mi však někdo, jak je možné v místnosti plné lidí a zároveň tedy i pachů a feromonů cítit jenom některý? Že se mezi nimi neztratí a najde si zrovna můj nos? Biologie je moudrá věda! A nabízí se mi otázka, zda je umělým používáním feromonů ošiditelná.
reagovat
RaShCZ(12.02.2008 12:54)
Re:
Na tvé otázky již myslím odpovídáme v popisu feromonů. Jde o to, že příroda nás vybavila zvláštním instinktem na opačné pohlaví. Každý člověk nějak přirozeně voní (vůně jeho kůže včetně feromonů, tedy nikoli pouze feromony). Ty však cítíš pouze tu vůni, která je té tvé osobní nejméně podobná. Tedy cítíš toho muže, se kterým máš nějméně společných genů. To zaručuje v přírodě přirozené promíchání populace.

To, že jeho vůni cítíš na dálku není způsobeno jeho fyzickou vůní, ale spíš tvým mozkem. Je to jako když si vybavíš něčí tvář. Stejně tak si vybavíš jeho vůni, když na něj myslíš.

S tím soustředěním jde hlavně o to, jak je to dlouho, co se ten dotyčný umyl, kdy si měnil oblečení apod. V neposlední řadě taky necítíš každý den stejně. Některé dny máš čich velmi ostrý, jindy ne.

Na tvoji poslední otázku ohledně umělého používání feromonů jsem ti snad již odpověděl. I kdyby 10 mužů v místnosti použilo feromon, tak ti stejně bude vonět jen tvůj vyvolený (neboť feromon vědomě neregistruješ). S ostatnímy ti bude "jen" příjemně.
reagovat
niki(12.02.2008 13:04)
RaSh
K druhému odstavci: Já ho fakt zacítila v okamžiku, kdy byl nablízku, aniž bych o tom věděla. Stalo se mi to už u dvou mužů. Ano, v obou případech jsem na ně myslela, proto jsem možná měla otevřený tenhle "přijímací kanál".
Máte to, vy muži, podobně?
reagovat
RaShCZ(12.02.2008 13:46)
Re: RaSh
Ano, to "otevření přijímacího kanálu" hraje také velkou roli. Tvoje tělo se pak podvědomě snaží zachytit jakoukoli informaci od toho muže včetně vůně.

Muži to mají samozřejmě podobné. Ovšem s tím čichem si nejsem až tak jistý. Osobně dívky cítím buď když jsou velmi blízko u mě nebo když použily parfém. Obecně bude tato část mužského vnímání žen slabší. Nejintenzivněji přirozenou vůni partnerky cítím, když se vedle sebe ráno probudíme v jedné posteli. Možná to je také tím, že ženy jsou obecně čistotnější a přirozenou vůni ze sebe smyjí a posléze ji překryjí.
reagovat
Waratah(12.02.2008 19:51)
Souvisí nějak feromony s TZ?
Rash - Ty však cítíš pouze tu vůni, která je té tvé osobní nejméně podobná. Tedy cítíš toho muže, se kterým máš nějméně společných genů. To zaručuje v přírodě přirozené promíchání populace.

Podle mě tady příliš přecenuješ význam feromonů...když bude jedinec s určitou genetickou výbavou a i svébytným pachem například někde v klubu v Anglii a poté o něco později na Ukrajině, tak jeho úspěchy u žen budou na druhém místě určitě lepší :-Dnež na prvním, i když by teoreticky měl kvůli větší odlišnosti genetické výbavy u germánů(v Anglii), kteří jsou geneticky odlišnější než slovani(Ukrajina), uspět více tam..

Na druhou stranu musím říct, že poslední dvě holky(předtím jsem se o to nezajímal), s kterými jsem se poznal blíž, byly obě v ovulaci..a nevím, ale prostě mě na nich něco přitahovalo, vábilo mě to k nim a já jsem nevěděl proč, jakoby mi mozek nebo něco ve mě říkalo do toho jdi, do toho jdi...možná to byla náhoda, ale spíš si myslím, že ne..ale samotná vůně by mi určitě nestačila, abych se pokoušel o něco víc, jde v první řadě o to, jak ta dotyčná vypadá a potom taky o její celkové vystupování a komunikaci a kdyby byly v jedné z těchto kriterií pod čarou, tak by to určitě dál nezašlo...takže zkrátka, pokud bych měl tento fakt aplikovat na ženy, které se rozhodují, koho připustí k sobě, tak ani feromony dotyčnému nepomohou, pokud nebude splnovat kritéria její...

O feromonech jsem četl, že je nejvíce produkuje mužské tělo v období zamilovanosti . To by znamenalo, že v průběhu statisiciletí, kdy se vyvíjely procesy namlouvání a dvoření - kdy naši prapředkové žili v jeskyních, měli nejvíce feromonů muži, kteří v danou chvíli v období prvotní zamilovanosti souložili se svou vyvolenou, kterou ale prvně museli přesvědčit o svých kvalitách ...a protože lidem morálka v těchto dobách mnoho neřikala, muži, které už předtím připustila jejich první žena a prokázali tak své kvality, vyzbrojeni díky tomu feromonem, který je ještě více zvýhodnoval oproti konkurenci, mohli v souladu s evolucí dál plodit své potomky s jinými ženami, které třeba zrovna byly někde v lese na sběru bobulí...Feromony, které ženy cítily u tohoto muže, mu tak ulehčovaly práci a on už nemusel tak pracně dokazovat své kvality a ženy ho pak rychle připustily, protože věděly, že už ho připustila jiná, což znamenalo, že i jejich potomek bude mít velké šanci na přežití...

Takže ani tak nejde o výběr někoho s jiným genetickým vzorcem, ale spíš o výběr někoho osvědeného a kvalitního pro zplození potomka a zároven se tedy dá říct, že feromony a jejich účinky vlastně jen potvrzují jeden z klíčových bodů TZ...

A muži co se pachů týče, jsou přitahováni ženami, u kterých je velká pravděpodobnost, že počnou dítě...
reagovat
Petr R.(12.02.2008 22:52)
Re: Souvisí nějak feromony s TZ?
Díky za zajimavé postřehy. Je absolutní pravda, že pokud někdo má stálou přítelkyni nebo přítele (nebo častý sex), tak je automaticky pro opačné pohlaví daleko více přitažlivější. Ale když jsi sám a někoho vážně moc hledáš, tak spolehlivě opačné pohlaví odpuzuješ. Proč tomu tak je? Na to je hodně rozdílných názorů.
reagovat
RaShCZ(12.02.2008 21:18)
2 Waratah
Zmiňovaná situace v Anglii a na Ukrajině je dána spíše sociálním prostředím dané země a konvencemi. Navíc si podle mě trochu pleteš jazykové a biologické rozdělení. Největší znaky odlišnosti jsou vidět na první pohled - stavba těla, barva vlasů, očí atd. To je také další důvod, proč nám nejvíce voní pro nás nejpřitažlivější jedinci (tzn. nejodlišnější).

Ovulace nemá s feromony moc společné. Pokud vím, tak od používání copulinu se v kvalitních ženských feromonech upouští. Chápu ale, co jsi tím mínil. Nikdo ti neříká, že po použití feromonů vyjdeš na ulici a ženy se na tebe doslova přilepí. Feromony ti pouze mají usnadnit kontakt. Čím více je žena inteligentní, tím více potlačuje své přirozené pudy (u mužů to tak také platí). Proto má někdo na diskotéce po použití feromonů spoustu žen a druhý si stěžuje, že na jednáních velkých firem se ženy chovají, jakoby na sobě nic aplikovaného neměl. Každý se pohybuje v jiném sociálním prostředí a každý od feromonů očekává něco jiného. Proto se reakce liší.

S tou zamilovaností si nejsem tak jistý. Mohl bys napsat, kde jsi tuto informaci získat? Osobně jsem o tom nic neslyšel. V rané fázi zamilovanosti se prudce zvyšuje hladina hormonů v mozku. Rozbuší se ti srdce, začneš se potit. Proto více feromonů. Že by však zamilovanost přímo ovlivňovala hladinu vylučovaných feromonů nevím.

Tyto oplodňovací praktiky v pravěku měli spíše ten důvod, že po sexu je z tebe cítit pot (a s ním tedy i feromony), tvůj ejakuát a sekret partnerky (viz Vulvu original). Vzhledem k tomu, že se v pravěku moc na hygienu nedbalo, muselo to být z muže cítit několik hodin, možná i dnů. Dokázal rozšířit své sémě, byl tedy úspěšný. Určitě sám víš, že po milování ona místnost "voní." Kdysi jsem četl někde článek o ženě, která měla sex před pracovní schůzkou a nestihla se vysprchovat. Pro zúčastněné muže byla ona vůně neskutečně přitažlivá.

Samozřejmě, abys byl úspěšný sváděč, musíš být alfa samec. Toho používáním feromonů podvědomě docílíš. Ale je to jen část úspěchu. Pro některé ženy je to velká část, pro některé menší. To je základem každého svádění, nejenom TZ.
reagovat
Waratah(13.02.2008 17:21)
Rash
Jazykové a biologické rozdělení si určitě nepletu. Ukrajinci jsou vychodní Slované, kdežto Češí západní a Angličané jsou Germáni, a i když jsou jednotlivé národy navzájem poměrně hodně promíchané, tak máme k Ukrajincům geneticky určitě o dost blíž než k Angličanům, už proto že slovanské národy mají společný původ někde v asijských stepí na území dnešního Ruska a máme s nimi tedy stejné prapředky...

Rash - Největší znaky odlišnosti jsou vidět na první pohled - stavba těla, barva vlasů, očí atd. To je také další důvod, proč nám nejvíce voní pro nás nejpřitažlivější jedinci (tzn. nejodlišnější)...nesouhlasím s tím, protože už si dlouho všímám, že nejenom mě, ale i spoustě mým známým se líbí a seznamují se s typy partnerů, kteří se poměrně hodně podobají jejich rodičům. Každý se snaží vybrat si k sobě co nejatraktivnějšího partnera a je víceméně jedno do jaké míry se odlišují od sebe. Rozhoduje souměrnost a obecná krása, přitažlivost dotyčné/né - tím myslím prvotní stádium. Proto mají krásné ženy tolik nabídek, kdežto ty méně krásné zase téměř žádné a například pokudm se českých mužů dotážeš, tak se jim vždy nebo téměř vždy budou více líbit české,ukrajinské,slovenské - zkrátka slovanské ženy(geneticky podobnější)než ženy anglické, které jsou odlišnější a nejde tu o konvence nebo sociální prostředí, ale primárně o vzhled.

Informaci o tom, že feromony produkuje mužské tělo nejvíce ve stavu zamilovanosti jsem si přečetl na nějakých nezávislých stránkách o nich - je to tři měsíce, takže už si nepamatuji na kterých přesně. Určitě souhlasím s tím, že pachy, jenž nese lidské tělo - čerstvý pot a i pohlavní štávy mohou učinit jedince přitažlivějším, ale jestli na feromonech "něco je," tak jedině to, že pro jedince opačného pohlaví slouží vlastně jako stigma, s pomocí kterého získá informaci o tom, že daný objekt je vyhovující a žádoucí, aby s ním pokračoval v dalším poznávání...
reagovat
Waratah(13.02.2008 17:33)
pokračování..
ale musí přitom splnit i mnohé další kritéria a při jejich nesplnění nemá šanci...takže feromony mohou v některých situacích, pokud opravdu fungují,v některých situacích přispět k svedení, ale v žádném případě nesouhlasím s tvým tvrzením, že - abys byl úspěšný sváděč, musíš být alfa samec. Toho používáním feromonů podvědomě docílíš...jenom používáním feromonů toho nikdo nedocílí...je to stejné jako kdybys nějakému netalentovanému, gramlavému hokejistovi tu nejlepší hokejku a i brusle a chtěl po něm, aby podával nejlepší výkony na hřišti...
reagovat
RaShCZ(13.02.2008 23:03)
Re: pokračování..
Reaguji i na tvůj předchozí příspěvek.

Kdysi jsem viděl vědecký dokument, ve kterém se došlo k podobnému závěru, jako píšeš ve svém příspěvku. Zjistilo se, že šťastná a dlouhotrvající partnerství prožívají lidé, kteří jsou si v jedné části svého obličeje podobní. Tedy i jak píšeš - jejich partneři jsou podobní s rodiči. Vědci proto udělali pokus, ve kterém vybrali několik žen a mužů a vytvořili něco jako seznamovací agenturu. Přesná pravidla si již nepamatuji, ale vím, že v prvním kole si sedli na půl minuty naproti sobě vždy muž a žena a oba museli mlčet. Dávali si navzájem hodnocení pouze co se týče vzhledu. Vědci přesně věděli, kdo má s kým nejvíce společných rysů a jak by tedy mělo vypadat hodnocení. Výsledek však byl ten, že podobní lidé si dávali velmi málo bodů. Proč? Protože si nepřipadali jako s objektem sexuálního zájmu ale jako s příbuzným. Jen doplním, že toto byl pouze dílčí výsledek. Delší popisování onoho experimentu je sice zajímavé, ale této diskuze se netýká.

Samozřejmě musím souhlasit s tím, že při výběru partnera jsou nějaká obecná pravidla a předpoklady, které činí muže i ženy přitažlivější. U žen je to třeba velikost poprsí, rozdíl mezi boky a pánví atd. To vše nám podvědomě ukazuje, že je daná žena zdravá a je schopna splodit kvalitního potomka. Proto se to mužím líbí.

Zároveň však při výběru hraje velkou roli i ona genetická odlišnost. Proč jsou blondýnky v naší populaci sexuálně přitažlivější? Protože češky jsou primárně brunety.

Přesto musím trvat na již zmiňovaných konvencí. Kolik znáš mužů, kteří někdy jeli do Anglie čistě kvůli sexu? Já 0. A kolik znáš mužů, kteří jeli na Ukrajinu čistě kvůli sexu? Já 3.

Výběr partnera ovlivňuje spousta faktů. Zdaleka jsme ještě nevyjmenovali všechny. Nikde netvrdím, že feromony toto vše potlačí a udělají s tebe "supermuže." Pomohou ti především v druhé oblasti, kterou zde zmiňuji - obecná přitažlivost. Zdravý muž a silný samec produkuje velké množství feromonů. Proto i méně atraktivní jedinec může za pomoci feromonů dosáhnout výborných výsledků. Je to jako když hraješ žolíky a místo karty, na kterou čekáš, ti přijde žolík. Uděláš postupku i s ním a vyhraješ. Když jsi dobrý. Když ne, můžeš mít žolíků plnou ruku a neuděláš nic. Takhle osobně vidím feromony. Je to jedna část z mnoha. Jak vysokou kartu jimy nahradíš a jakou bude mít účinnost je jen na tobě.
reagovat
niki(13.02.2008 19:12)

Kluk mi hodně voněl, když byl vzrušený. A já jemu zřejmě taky, líbal mě na šíji, tam prý žena vylučuje hodně feromonů.
Jinak si myslím, že vůně, vzhled i jiné vlastnosti spolu úzce souvisejí, tj. objekt naší zamilovanosti nám ladí jaksi v komplexu.
Otázka alfa smaců: Něco na tom možná bude. Ale když jsme zase u té genetiky a rozdílnosti... Jak by to asi vypadalo, kdyby jeden "úspěšný" muž oplodnil více žen v jednom místě. Jejich děti by pak byly sourozenci a v dalších generacích degenerovaly. Chvála rozdílnosti. Jen ať to tak je! I nám děvčatům-kamarádkám se líbí odlišné typy mužů a je to tak dobře.
A ještě zmíním tu odlišnost - mnoha lidem se líbí exotické protějšky.
reagovat
RaShCZ(13.02.2008 23:11)
Re:
Myslím si, že s tvým názorem mohu jen souhlasit. Kdysi jsem četl příspěvek od Radima Uzla, ve kterém popisoval, jak jsou češky spokojené s partnery tmavé pleti (afroameričany) žijícími v ČR. Ty ženy si libovali, že jejich přítel neuvěřitelně úžasně voní.

Jinak žena skutečně vylučuje největší množství přirozených feromonů na zátylku.
reagovat
globus(14.02.2008 11:18)
Tahaj z vás prachy
Kdyby feromony účinkovaly instantně, tak by to ve státě byla samá rozvrácená rodina a feromony by zakázali stejně jako tvrdý drogy.

Kdyby ovlivňovaly úsudek, tak by je zakázali jako protiústavní za omezování osobní svobody.

Feromony jsou povolený a neni na ně třeba žádný speciální potvrzení protože nefungujou.

Chtěj abyste jim platili za to, co dokážete sami.
reagovat
Reaper(14.02.2008 12:44)
Re: Tahaj z vás prachy
Uvedomujes si, ze tvuj komentar by mel nejaky smysl jen a pouze tehdy, pokud by jsi je sam zkusil ? Myslim, ze tech par drobnych, ktere za ne chtej, nejsou zadna horentni suma, abys to nemoh zkusit...
Drogy jsou podle tebe zakazany, aby to tu nebylo sama rozvracena rodina ? Reklama neovlivnuje usudek ? Na aspirin nebo sanorin taky neni treba recept. Taky nefunguji ?
Nebudu se tu dlouze rozepisovat, az prijdou, vyzkousim a pak sdelim zkusenosti :)
reagovat
RaShCZ(14.02.2008 12:58)
Re: Re: Tahaj z vás prachy
Koukám, že umíš psát rychleji než já. Teď vypadám jako blbec. :) Každopádně díky za reakci. Jsem rád za každý nezaujatý komentář. Určitě se poděl o své zkušenosti, až zásilka dorazí.
reagovat
petr(24.08.2017 16:54)
Re: Re: Tahaj z vás prachy
tak dej konecne vedet
reagovat
RaShCZ(14.02.2008 12:53)
Re: Tahaj z vás prachy
Instantně? To jako rozpustně ve vodě? Zkus se vyjádřit přesněji. Ani za pomoci akademického slovníku jsem to nedokázal rozluštit.

Feromony neovlivňují úsudek a ani to nikde nepíšeme. Nejsou to drogy. Když už jsi u toho úsudku, tak reklama podle tebe úsudek neovlivňuje? Myslíš si, že si lidi kupují Coca-Colu, protože je nejdražší? :) Denně jsi pod vlivem tolika tlaků, že o svobodném úsudku nemůže být ani řeč. A také nevím o tom, že by reklama byla protiústavní. To by Nova zkrachovala. :)

A to si sebral kde, že na ně není potřeba žádné zvláštní povolení? Víš, jak bylo obtížné začít jejich výrobu v ČR? Proč si myslíš, že jsme jediní, kteří je u nás vyrábí? Všechny ostatní feromony jsou dovoz. Dokonce se domnívám, že ze všech fází přípravy prodeje feromonů bylo sehnání potřebných povolení to nejtěžší a málem na tom celý projekt krachnul.

Spoustě lidí už naše feromony pomohly. Vsadím se, že tys je ani nevyzkoušel. Jinak bys mluvil jinak.
reagovat
Tycoon(14.02.2008 13:24)
Re: Re: Tahaj z vás prachy
Uvěř v Boha a už o něm nebudeš pochybovat.
reagovat
Petr R.(14.02.2008 13:53)
Re: Re: Re: Tahaj z vás prachy
Ty už boha máš..Someona ;-)
reagovat
Semm(15.04.2008 08:44)
Re: Re: Tahaj z vás prachy
Asi je nevyzkoušel, protože o tom moc přemýšlí a polemizuje. Myšlení je jenom cesta od nevědění k vědění. Když něco už vím, tak o tom nepřemýšlím a beru to jako fakt. A feromony působí, to je fakt. ;-)
reagovat
Stinky(02.01.2013 13:41)

V prvopočátku ani nejde tak ani o to jestli feromony fungují anebo ne. Ikdyby to bylo placebo, ty je na sebe nastříkáš a řekneš "tak a teď to půjde mnohem lépe" Už jen tímhle si začneš o dost víc věřit a budeš vypadat svědomitě. A tohle na sebe nenastříkáš z bůhvíjaké voňavky. Ani feromony ti to nezaručí.

Lidé jen nechápou ten význam feromonů. Spousta lidí jen dokola tvrdí, že to nefunguje, ale to jsou typy buď:
Puberťáci - nestarají se co je kde psáno, ale jdou rovnou na věc, takže dej sem ty feromony ať jsem bůh. Přitom si ani nepřečtou dva souvislé články, které se k sobě vztahují. A když to zvládnou, tak tomu nevěnují pozornost. Nazval bych to syndrom ze školy
Zabedněnci jako lidé co nevěří ničemu a nevyzkouší to - to je zase typ lidí, co za žádnou cenu nic nevyzkouší, ale budou se tváří, že snědli Šalamounovo hnědý mazlavý a nic a nikdo je nepřesvědčí o opaku
Tohle hlavně tvrdí lidé co sedí doma u počítače a když někam vyrazí, tak jsou shrbení, koukají na zem a další věci
a tak dále a a tak dále a tak dále

Tady jde jen o to, že feromony jsou pouze a jedině nástroj. Tak jak ho využijete už je na vás. Kopáč přece také používá krumpáč na kopání a lopatu na házení, ne?
Takže pokud si chlapci myslíte, že hned vám všichni padnou k nohám, jste na omylu.
Pokud nebudete dodržovat základní etiku a nebudete znát řeč těla, postoje, alespoň minimálně jak je uvedeno na tomto webu, tak vám ty feromony těžko pomůžou.

Je to poněkud staré téma, ale otevírám ho znovu, jelikož si myslím, že názor by se zde mohl hodit. Pozdě, ale přece ;)
reagovat
niki(14.02.2008 12:48)

Možná účinkují, ale jaký je jejich význam? Pobavit se se spoustou holek? Zvednout sebevědomí? Když jsem v poho a makám na tom, výsledek je stejný. To je pak pocit, že jsem něco dokázala sama ;-)
reagovat
RaShCZ(14.02.2008 13:08)
Re:
Feromony účinkují na trochu jiné vlně. Máš pravdu, že prací na sobě také dosáhneš účinků. A lze ji každému jen doporučit. Problém práce na sobě je však ten, že abys dosáhla výsledků, stojí tě to spoustu času, trpělivosti, padne na to spousta vztahů atd. S feromony to obejdeš.

Navíc se je zde i varianta, že budeš na sobě pracovat a zároveň i používat feromony. To je úplně nejlepší řešení, neboť už jsi nejenom vědomě přitažlivá, inteligentní, bystrá atd., ale navíc je opačnému pohlaví s tebou velmi dobře i a podvědomé fázi.
reagovat
Semm(15.04.2008 08:47)
Re:
Z tohoto pohledu viděno - já bych se bála, že když někoho sbalim na feromony a on mě zaujme natolik, že bych s ním chtěla zůstat, že je pak budu muset používat už pořád, aby mi neutekl. Aby si neřekl: Něco mě na ní zaujalo, ale hergot - co to bylo - a je to bohužel pryč... :-o
reagovat
KKK(14.02.2008 16:06)

Uzel Rash, good idea. Co takhle produkovat feromony ala afroromales?:-) Yes on Someone.
reagovat
RaShCZ(15.02.2008 00:04)
Re:
No nevím, zkusím ten nový druh prosadit. Ale vzhledem ke složení feromonů by byla černá maximálně tak lahvička. :)
reagovat
tomy(14.02.2008 18:47)
tomy
:-Dja jsem si to obědnal nic ještě nepřišlo doufam že to bude fungovat..
reagovat
breaker(16.02.2008 14:23)
einfach super
No jsem ty feromony zkusil a fungujou. Jen nebrat toho na sebe moc, fakt jen malinko. Chce to trochu cvik, otestovat a pak to jede okay.
reagovat
igino(17.02.2008 00:18)

ja by som sa chcel spytat ci to dodavate aj na svk a ak ano kolko by to stalo aj s dopravou? a jak by sa to platilo? teda nikde som to tu nenasiel (pravdupovediac ani moc nehladal) dik za odpoved
reagovat
Petr R.(17.02.2008 10:16)
Re:
Na Slovensko dodáváme dobírkou za 150 Kč.
reagovat
Zsolte(17.02.2008 12:00)

Ja som tiez objednawal na Slovensko , doslo mi tho v pohode.len asi budes muset trocha dlhsie pockat kym thi to dojde...
reagovat
pepa(23.02.2008 08:07)

odkdy dávaj feremony sebevědomí
reagovat
RaShCZ(23.02.2008 10:33)
Re:
Sebevědomý je dopad používání feromonu. Tím, že jsi ho nanesl podvědomě čekáš kladný výsledek a proto se chováš více sebevědomě.

Upřímně řečeno je ale tento dopad minimální. Sebevědomí ti spíše vzroste, až se kolem tebe budou motat ženy. :)
reagovat
Franta(23.02.2008 12:30)

Když na sebe nastříkam feromon přesně podle návodu, co se přesně a konkrétně stane? Jakou to má učinnost? Kolik ženských z kolika se na mě začne lepit a za jak dlouho? Rád bych konkrétní čísla.
reagovat
RaShCZ(23.02.2008 18:02)
Re:
Konkrétních čísel se těžko dočkáš. Když mi napíšeš, v kolik přesně si to nastříkáš na sebe, kam přesně půjdeš, jak dlouho tam půjdeš, jaká bude přesná okolní teplota venku a posléze uvnitř, kolik žen uvnitř bude, s kolika ženami se dáš do hovoru, jaké ty ženy budou, do jaké míry tě budou mít za fyzicky sexuálně přitažlivého a asi dalších 1000 věcí, tak ti klidně sestavím vzoreček na konkrétní číslo.
reagovat
Franta(23.02.2008 18:21)
Re: Re:
Takže to nevíš a teď se chceš vyhnout odpovědi. Nevim, jaký je problém u fungujícho výrobku na tohle odpovědět. Do auta taky natankuju bez ohledu na to, kolik je hodin, kolik je na silnici aut, a podobných tisíc výmluv. To auto prostě jede, protože funguje. A výrobce mi to dokonce zaručil.

Chlapče promiň, ale jestli to záleží, s kolika ženskýma se dám hovoru, tak mi akorát říkáš, že to nefunguje a musim si je sbalit sám. Kvůli tomu nebudu platit za feromony.

Je tu ještě někdo jiný, kdo mi dokáže bez vytáček přesně odpovědět na přesně položenou otázku?
reagovat
RaShCZ(23.02.2008 19:10)
Re: Re: Re:
Feromon na sebe taky naneseš a učinkuje bez ohledu na to, kolik je v okolí žen a bez ohledu na další skutečnosti. To ti také zaručujeme.

Tvoje otázka však nezněla, zda to funguje. Tvoje otázka zněla, kam přesně dojedu, když natankuju 10 litrů benzinu. Až mi najdeš člověka, který mi takové místo na metr přesně určí, tak ti řeknu, kolik žen sbalíš.

Jsem zvědavý, jak ti to onen dotyčný expert určí, když neví, jak rychle a na jaký rychlostní stupeň pojedeš, jaká bude okolní doprava či povětrnostní podmínky, jak máš přesně opotřebovaný motor, ojeté pneumatiky atd.
reagovat
Semm(15.04.2008 09:02)
Re: Re: Re: Re:
Super RaShi, to je přesně ono. Zase jeden skeptik, kterej hledá důvody, proč to nebude fungovat. Někdy se musím smát, protože takových lidí mám v okolí několik. Třeba kolegyně: kdybych se postavila na hlavu a ukázala, že něco funguje na 99%, tak mi řekne:"ale kdybych si to koupila já, stejně to fungovat nebude." To člověk pak už jen rozhodí rukama a nezmůže se na nic, než neodporovat, aby se její vztek na osud neotočil proti mě.... ;-)
reagovat
RaShCZ(15.04.2008 20:35)
Re: Re: Re: Re: Re:
Děkuji za podporu. :) Každý člověk je jiný a má různé názory. Lidé, kteří se ohánějí nesmyslnými argumenty bohužel také existují. Přiznám se, že jejich styl uvažování nechápu. :/
reagovat
Semm(16.04.2008 10:03)
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
My optimisté ani nemůžeme pochopit myšlení pesimistů. A ani mě to nemrzí, protože když vidím, jak se furt něčím trápí a nad něčím rozčilují ... na všem najdou skvrnu ... podle nich stejně všechno špatně zkončí. A vaše feromony teprv ;-) protože když je člověk pesimista, myslím, že nezaberou a nezaberou... která holka by chtěla chodit byť se samcem, ale být věčně ve stresu z jeho názorů? Žádná. Měli byste vymyslet nějaký 2 v 1 - feromon + seroton, které by obsahovaly serotonin = hormon štěstí, aby chlap působil nejen jako samec, ale jako pohodovej samec, schopnej ji jak vzrušit a ochránit, tak povzbudit a pobavit. A nejen ji, i sebe. Takový hybrid působící nejen na výběr partnera, ale i na mozek toho partnera, aby se s ním taky dalo vyjít, nejen se s ním vyspat.. Co říkáš? :-D
reagovat
Franta(23.02.2008 19:54)

Když na sebe nastříkam feromon přesně podle návodu, co se přesně a konkrétně stane? Jakou to má učinnost? Kolik ženských z kolika se na mě začne lepit a za jak dlouho? Rád bych konkrétní čísla.

Je tu někdo kompetentní odpovědět na otázku jako u každýho fungujícího výrobku, nebo to prostě nejde, protože prodávaný feromony ve skutečnosti nefungujou a využíváte naivity lidí?

RaShi ty už mi neodpovídej - píšeš nesmysly.
reagovat
RaShCZ(24.02.2008 08:57)
Re:
Bohužel pro tebe odpovídat musím.

U žádného výrobku, který má působit na okolní lidi, ti nikdo nemůže zodpovědět tvé otázky. Zeptej se v parfumerii, kolik žen se na tebe bude lepit z kolika po použití jejich parfému a prodavačka na tebe vytřeští oči. A můžeš přesto říct, že parfémy nefungují? Ne, jen na tvoji otázku neexistuje odpověď.

Zeptej se prodavačky u benzínky, kam přesně s natankovaným benzínem dojedeš. Také ti to neřekne.

Nevím, jestli svůj dotaz myslíš vážně nebo si jen děláš legraci, ale na tvůj dotaz odpovědět nelze. Viditelně jsi však feromony nikdy nevyzkoušel, protože jinak by ses takhle neptal.
reagovat
(06.05.2012 10:05)
Re:
Chlapče ty už radši mlč, už ti to tu bylo několikrát vysvětleno, a ty to pořád nechápeš... To potřebuješ mít všechno předem jasný do posledního detailu? Proboha začni taky žít, zkoušet nepoznané, nechávat se překvapit a tak dále... Nemít všechno předem dané je přeci krásné! S tvym přístupem ženskou nesbalíš ani s feromonama - s těží na ní zabere, když na ní vytasíš otázku: ,,Když na tebe budu teď mluvit podle návodu z knížky baličů, co se přesně stane? Za jak dlouho mi hupsneš do postele a kolikrát si sex zopakujeme? Rád bych konkrétní čísla." - ženská na tebe bude koukat asi jako na outistu, kterej žije v jiném světě a z lítosti se ti nevysměje... Takže moje rada - vyzkoušej to, vyraž ven plný optimismu a po selekci navlíkni všechny ženský co se na tebe nalepěj ;)
reagovat
david(27.02.2008 20:34)

mam koupený ty feremony jedině je problem se stydim přitom nemam zaco poradítemi jak se nestidět
reagovat
RaShCZ(27.02.2008 20:45)

Každý se stydí, když je nezkušený. Přečti si více článků a návodů a nás na webu. Najdeš tam tipy, jak trénovat.

Co se týče feromonů, tak se obávám, že jsi je koupil moc brzo. Jestli neumíš s dívkami ani komunikovat, tak ti nepomůže, když je budeš přitahovat.
reagovat
Vincent(27.02.2008 22:22)
Re: Re:
naopak, díky feromonům budou dívky milejší a ty nebudeš mít důvod být stydlivý
reagovat
šalda(28.02.2008 14:10)

no jsem skusil podle vás všechno dal jsem si feromony a po 5minutach jsem se nastřikal moji vuni šel do školy žádny holky nějaký jsemnou ani nepromluvili nevim čim to je nevim a to nejsem ani ošklivej fakt nevim poradtemi
reagovat
Vincent(28.02.2008 16:22)
Re:
psalo se že nejdřív feromon a pak sprej
reagovat
šalda(28.02.2008 17:26)

to je snad fuk ty feremony by měli fungovat
reagovat
RaShCZ(28.02.2008 19:04)

Jedno to určitě není. Kdyby sis přečetl to, co zde uvádíme o našich výzkumech, tak bys věděl, že alkohol feromon neutralizuje. To znamená, že pokud si dáváš nejprve feromon a pak vzápětí parfém, tak ty feromony budou neúčinné.
reagovat
šalda(28.02.2008 19:39)

kdy dáš první feremony pockaš chvíli a nastřikaš se tak bysety feremony meli spis vyparovat ja to teda skusim ok ale nevim nevim :-D
reagovat
peta(03.03.2008 18:30)

Zkuste nanést Vaši kolínskou nebo parfém v oblasti, kde cítíte puls. Po asi 30 sekundách (kdy dojde k odpaření alkoholu) doporučujeme použít feromon. no vidíte mateto tady napsaný proč řikate že feremon ma se dát jako prvni
dyt mate napsany ze prvni kolinska vonavka potom feremon
:-o
reagovat
martan(04.03.2008 12:50)
tak co má být první
pokus:Feromony jsem si stříknul na krk a lehce potřel krk a uši. Potom přišla na řadu toaletní voda. Asi jsem to přehnal a na akci se na mě lepili chlapy. :( Naštěstí si chtěli jen povídat. Závěr - ubrat dávku.

Takže, jak to je teda správně??Nejdřív feromony nebo voňka?
reagovat
RaShCZ(04.03.2008 13:55)
Re: tak co má být první
Takhle - první by správně měla prijít voňavka. Až se odpaří alkohol, tak přijdou na řadu feromony.

Pokud nanášíš feromony a vůni na rozdílná místa, tak je to jedno, jak to budeš dávkovat. To samé platí, pokud tvůj parfém neobsahuje alkohol.
reagovat
Tester(09.03.2008 10:13)
zkusenosti
Tak mi prisla lahvicka feromonu. Jeji obsah by klidne mohla tvorit voda. Je absolutne bez zapachu(alespon ja nic necitim a nikdo jiny si nestezoval). Ucinky jsem take nezaznamenal zadne. Byl jsem ve spolecnosti, bavil se s holkama. Ale zadna zmena v jejich chovani nebyla. Jediny pozitivni ucinek muze byt to, ze jsem na zacatku mel vetsi sebevedomi diky placebo efektu. Jinak sem zatim zklamany. Pristi tyden zkusim experimentovat s davkovanim.
reagovat
RaShCZ(09.03.2008 12:04)

Také jsem kdysi míval ten problém, že jsem feromony necítil. V důsledku toho jsem si říkal, že to nebudou cítit ani ostatní, a proto jsem na sebe dával téměř celou dávku. Bohužel v tomto množství už to jde rovnou cítit. Chce to dávat opravdu malou dávku (podle návodu).

Ještě mě napadla jedna věc - jestli máš ve svém okolí nějakou kamarádku, dej ji čichnout. Určitě to ucítí.
reagovat
cizma(03.04.2008 20:11)
Feromony
Já používám chiraku i vaše feromony a vůbec jsem nepocítil nějaké oslnivé účinky na žanách.Já na to žádnou dívku nenalákám,proto na vaše feromony nevěřím.
reagovat
RaShCZ(03.04.2008 20:39)
Re: Feromony
A jak je na sebe aplikuješ? Dodržuješ napsaný postup?
reagovat
Semm(15.04.2008 09:08)
Re: Feromony
Já si myslím, že spolu s feromonama musí mít kluk i nějaké vystupování. Protože jinak mi jako ženské bude sice vonět a budu si umět představit, že by něco bylo, dokonce ho můžu i oslovit... ale pokud se zachová divně nebo neadekvátně situaci, pak z čehokoli sejde. Ruku v ruce s feromonama by si měl kluk prostudovat vše o balení tady nebo jinde, protože jedno bez druhého je mnohem těžší. ;-)
reagovat
polohruby.vyberovy(02.05.2008 00:53)

Nuže i já jsem se odhodlal vyzkoušet tu zázračnou lahvičku s logem Svádění.cz, takže bych se tímto rád podělil o svoje zkušenosti.
Pokus č. 1:
Zkouším kombinaci feromonu a parfému v kombinaci s deodorantem, obojí Hugo Boss No. 6. Parfém i feromon nanášim za ušní boltce, nejprve parfém, cca po minutě až dvou feromon. Dávám si ho docela dost ať to zafunguje co nejvíc :-) Jdu do práce, předtím se ještě objednat v pneuservisu (musim tam dojít, zkuste se schválně v těhle dnech dovolat, nepochodíte...), pak jízda tramvají, pak příchod do práce. Po celou dobu nic neregistruju. Jen v práci mi přijde, že dva moji kolegové (!) se chovaj víc přátelsky než obvykle. Po celou dobu co to mám na sobě ten odér cítím, nepřestává to ani po pěti hodinách (obvykle si nos po delší době zvykne, v tomhle případě ale ne). Dochází mi trpělivost a radši se to pokoušim ze sebe dostat mokrym toaleťákem. Výsledek: ubrat dávku

Pokus č. 2:
Stejný postup jako předtím, akorát si dávám doporučené množství podle návodu. Tentokrát to skoro necítím. Opět jedu do práce, sedám si v tramvaji naproti zhruba stejně staré kolegyně, kterou ale moc neznám. Usmějeme se na sebe, pozdravíme se, a mlčíme :-) Pozoruju ji, jestli to s ní něco dělá, ale nic. V práci se pak věnuju důležitějším činnostem, když tu se za mnou objeví jiná kolegyně (opět vrstevnice, kterou ale znám docela dobře) a začne se mně vyptávat jak se mám, co zrovna dělám, usmívá se, všelijak se nakrucuje apod. Povídáme si spolu běžně, chodíme spolu i na obědy, ale takhle vstřícnou jsem jí ještě neviděl. Jinak za celý den nic. Výsledek: že by?

Pokus č. 3:
Je neděle, postup jako v bodě 2. Jedu nakupovat do Tesca, s vidinou, že si to otestuju na náhodných kolemjdoucích ženách. Bohužel v neděli kolem poledne moc lidí nenakupuje, na personálu taky nic nepozoruju, takže na to kašlu a hledim si svýho. Výsledek: nic

Pokus č.4:
Chystám se na celopodnikovou party. Jen pro představu, dělám ve firmě co má něco přes dva tisíce zaměstnanců, věkový průměr pod třicet let a žen (a jakých!) zhruba stejně, možná o něco víc než mužů. Ideální příležitost vyzkoušet feromony. Aplikuju osvědčenou metodu, akorát že to musim dělat na záchodě a ve spěchu (fronta i na pánských) a nemám s sebou deodorant, takže jen parfém a feromon. Tentokrát toho asi dávám o něco víc, takže sám sebe lehce cítim, ale není to tak jako při prvním pokusu. Krátce po aplikaci přicházim k barovému stolku, kde postávaj kolegyně, které znám. Postavím se těsně vedle jedné z nich (vrstevnice, známe se docela dobře a lehce spolu koketujeme). Její reakce je:

"Táto, ty jsi se zul!" a se sotva postřehnutelnym povzdechem se mi přitulí na rameno. :-)) Pak si asi uvědomí co udělala, stáhne se zpátky a dělá jakože nic.

Na ostatních žádný změny chování nepozoruju. S postupem času si se dávám do řeči s různýma dalšíma kolegyněma, jedna z nich se mně vyptává na osobní detaily a diví se "proč tak hezkej chlap je bez ženský" a chce, abych s ní šel na druhý den na kafe. Celá akce končí velkou líbačkou opět s jinou kolegyní při cestě domů, do postele ale uléhám nakonec stejně sám (a probouzim se s hroznou kocovinou). Myslim si ale, že krom té reakce se zouvánim bot byla ta náklonost žen způsobená hlavně vlivem alkoholu jak na mé, tak na jejich straně. Výsledek: zajímavý, ale pořád to není ono.


Co teda říct na závěr? Při aplikaci v opravdu minimálnim množství jsem určitý změny v chování vůči mně u žen pozoroval, ale vždycky šlo jen o ženy které jsem předtím znal, a které jsou navíc zadané (u mně nic neobvyklýho... :-)) Takže to funguje. Musím to ale ještě vyzkoušet na cizích a pak už to bude jasný. Takže teĎ nemůžu jednoznačně potvrdit, že feromony fungujou, nebo zda se jednalo jen o placebo efekt (tedy víc jsem si všímal chování žen ve svém okolí a určitým znakům v jejich chování jsem přikládal větší význam než ve skutečnosti mají). Asi to bude chtít ještě pár testovacích akcí...
reagovat
Vlas(12.05.2008 01:33)

Zdravím
O víkendu jsem vyzkoušel feromony na dvou akcích tak přináším nějaké dojmy. Když jsem lahvičku otevřel vůbec mi nepřipadalo že to nějak silně voní. Ale raději jsem po spoustě komentářů s množstvím zůstal při aplikování hodně při zdi. Ale k účinkům. Rozhodně se nestalo to že by se po přiblížení ke mě holky hned otáčeli,sváděli pohledem, sami oslovovali to vůbec a nebo nelze tvrdit že se tak stalo v důsledku feromonů. Výsledky se ale dostavili jiné. Jestli jsem pozoroval změny chování žen vedle mě tak to bylo hlavně v podvědomé rovině, kdy si ženy myslím ani nijak zvlášť neuvědomovali že je vedle nich super vonící samec kterýho musí mít ale při pozorování řeči těla byl ten účinek zřejmej. Při sezení u stolu bylo zřejmý že nohy i celé těla mojich kamarádek byly nasměrovány ke mě. Při usedání ke stolu jsem to byl já vedle koho si holky sednuly. Při tom sezení se často třeba poškrábaly po ruce při čemž se mě náhodně dotýkaly ač nemusely. Dalším jevem byla velká uvolněnost a hlavně najednou dostatek času a zrovna ty dvě jsou z těch které pospíchají vždy ale najednou času dost, kam půjdem teď, mě se dneska nějak nechce domů. Při loučení řekli že se těší až vyrazíme příště a že se ozvou což u nich nebývali slova tak samozřejmá a běžná. Tohle vše ale neprobíhalo nijak vědomě a cíleně ale dost podvědomě,žádný balení ani z jedný strany, spíš jsem si užíval tu celkově příjemnou atmosféru. Druhý den na diskárně při tancování v hloučku opět jsem byl tím komu byly holky nejblíže a to i ta která mě vyloženě nikdy nemusela. Ovšem velký změny jsem zaznamenal v chování mojich kámošů. Naprosto nad rámec jsem byl zvanej na panáky,placání po ramenou,co piješ atd..zajímavý.Bohužel jsem většinou neodmítal a zlil jsem se tak že na nějaký balení holek to už fakt moc nebylo. Feromon jsem i vyzkoušel i s přítelkyní. Prožili jsme hezký podvečer se vším všudy, byla příjemná a uvolněná ale podobně dobře se spolu máme i bez feromonů. Vyloženě nějaký vůně si nevšimla, dal jsem toho málo, raději bych nechtěl vysvětlovat co jsem si to koupil :-D :-D :-D.

Takže ve výsledku bylo testování zatím krátké aby se účinek feromonů vyloženě potvrdil ale náznaky jsem zaznamenal zřejmé jen si nejsem jist jaký vliv na ně měl placebo efekt a zvýšené pozorování všech projevů zájmu. Byl jsem totiž dost sebevědomej a vyloženě se choval stylem, přibliž se a zblázníš se do mě. Myslím že i to mi dost pomohlo
reagovat
RaShCZ(12.05.2008 10:39)

Děkuji za tvůj příspěvek a určitě pokračuj v testování. Dám ti několik rad.

1. Jestli se na tebe lepili kluci, tak to je známka toho, žes použil feromonu hodně. Doporučuji ubrat dávku.

2. To samé platí i o zmiňovaných dívkách. Psal jsi, že byly uvolněné, avšak nějaká větší akce od nich se nekonala. Mohou být dvě vysvětlení. To prostčí je, že vědí, že jsi zadaný a nic nepodnikly. Pokud to nevědí, tak opět doporučuji menší dávku, neboť jsi možná pro ně byl až příliš velký samec. :-D

3. Druhá věc týkající se přítelkyně - pokud bere HA, má omezené vnímání feromonů. To je dokázaný fakt.

Můžeš to s ní zkusit ještě jednou a přímo se jí zeptat, jak to na ni působí. Pak budeš vědět, na čem jsi.
reagovat
Vlas(12.05.2008 13:55)

No přítelkyni se s tím moc chlubit nechystám. S ní už feromony nepotřebuju a nějak nevím jak bych vysvětloval proč jsem si to vůbec koupil když mám jí :-D. Měl jsem toho hrozně málo aby to radši necítila. Spíš si to schovávám na chvíle kdy bude trošku "dusno".

S tou HA je to docela zajímavá novinka, kór když jí dneska bere skoro každá že ano..

Určitě se těším na další testování.Docela mě to baví a nezklamalo mě to. Sranda sledovat jak se ke mě lepí kámoška který jsem se nikdy nezdál a dávala to vždy všem najevo ;-).Teď jen aby se potvrdilo že to nebyla všechno nebyla náhoda což je taky možný.

reagovat
vnouzirozbijsklo(21.05.2008 19:23)

minulej tyden jsem si je taky objednal. Poprve se mi zdalo,že jsou opravdu cítit, ale dal jsem schvalne pricichnout uzáveru spolubydlici a ta necitila nic, prej že se ji akorat zamotala hlava:)

A ted k tomu dotazu... mení se nejak dávkováni, když chce človek zapusobit cílene na dívku používající HA? dneska je to krome me matky každa holka,co znam...

Jinak jeste jedna věc. Pise se,že se feromony aplikují po parfému, ale docetl jsem se zde,že spousta lidi to dela presne naopak...co je tedy spravne?
reagovat
RaShCZ(21.05.2008 20:40)

Dávkování se nemění. Když si toho dáš na sebe moc, tak se ti může stát to, co popisuješ - tedy žádná (případně záporná) reakce okolí. Proto uber feromonu.

S dívkou pobírající HA je to skutečně těžké. Na některé to účinkuje pouze o něco méně, na některé to neúčinkuje vůbec. S tím ti nic neporadím. Chce to testovat, jaká dávka je nejúčinnější. Správně by se měly aplikovat po parfému, neboť alkohol neutralizuje (rozkládá) feromony. Jestli to chceš dělat obráceně (tedy feromony a pak parfém), nesmíš si ten parfém nastříkat přímo na feromony.
reagovat
smile(24.07.2008 22:11)

Zajimalo by me jak dlouho feromony vydrzi ucinkovat? Hodinu, dve,pul dne ci cely den?
A je mozne je zcela umyt sprchovym gelem nebo samponem z tela?

Diky za odpoved ;-)
reagovat
RaShCZ(24.07.2008 22:38)
Re:
Ucinek 4-6 hodin, umyjes je jakymkoli mydlem, samponem ci sprchacem...
reagovat
smile(26.07.2008 09:53)
pokus
Vcera jsem je mel poprve v terenu ale nebylo to obvykle misto pro to abych nekoho sbalil.Par jedincu bylo trochu vic kamaradskych ale to mohlo byt taky tim ze me dlouho nevideli a meli neco popito.Jelikoz me kamos vital uz z dalky a feromony maji ucinkovat na vzdalenost okolo pul metru.To same kamardka ktera se semnou bavila a usmivala se ale bohuzel to vetsinou tak delavala.Nic na tom ze vychazim z toho ze asi ne na kazdeho budou stejne ucine nebo vubec ucinne a budu zkouset dal.To same plati o davkovani nemam to jeste zrejme vychytane :-P
reagovat
RaShCZ(26.07.2008 10:48)

Jestli jdeš popíjet s lidma, které znáš delší dobu, nečekej zázraky. Mají tě už vědomě i podvědomě nějak zařazeného. Účinky víc poznáš při seznamování s lidmi, které tě nějak zařazeného nemají.
reagovat
smile(26.07.2008 11:35)

Ok.Diky za informaci.Vidim, ze pises docela rychle necekal jsem ze tu hned bude odpoved.Dekuji!
reagovat
Dave(15.12.2009 15:48)
účinek na bývalou partnerku
Ahoj,

rád bych se zeptal, jestli máte zkušenost s účinkem feromonu na bývalou partnerku.

Po asi 7 týdnech po rozchodu máme naplánováno se setkat na kafe. Ona teď má sice jiného chlapa, ale pořád se snažím ji naklonit na svou stranu.

Může feromon pomoci při této schůzce?
reagovat
RaShCZ(15.12.2009 16:46)

Jde o to, co pod pojem "pomoc" představuješ. Určitě na ni bude nějak působit, fakt ti nedokážu říci, jestli se k tobě vrátí (docela o tom pochybuju). Spíš než feromon bych ti doporučoval napsat svůj dotaz podrobně do fóra, kde ti zkušení poradí, jakou máš šanci.
reagovat
Míňa(31.03.2015 19:56)
Oblbnutá feromony
Ahoj, dá se nějak poznat, že na mě kluk používá feromony?
Chci se rozhodnou o tom kdo mi voní a kdo ne, podle sebe. A ne že si dá feromony a ovlivní tím moje rozhodování.
reagovat
Kája(24.04.2015 23:07)
Re: Re: Re: Oblbnutá feromony
Já si je kupuju už asi 3 roky a je to super.
Je to s feromony lepší.
reagovat
Acb(27.04.2015 22:09)

Nic nepoznáš. Buď ti voní nebo ne. A jestli toho dosáhne feromony, tak ti bude vonět a nebudeš vědět proč. Stejně jako kdyby feromony nepoužil a voněl ti..
reagovat
Ivka(11.01.2016 00:44)
Re: Oblbnutá feromony
Nepoznáš nic. Mám kamaráda, co je používá a "testoval" to na mě. Teda s mým souhlasem :-) Měli jsme dohodu, že přijde, a já ho "očuchám" a řeknu kdy mi voní víc a kdy míň. Napsal na papírek "mám - nemám" a potom jsme to vždycky až otočili. Takže vím, že mi fakt voněl když je měl. Teda né že by mi jinak smrděl :-D ale ten první "oňuch" byl jiný.
Takže nepoznáš :-P
reagovat
aaa(26.04.2015 20:37)

Já je taky používám už dlouho a nemůžu na ně dopustit. Je to jiný jít jen tak, nebo použít feromony. S feromony je to fakt rozdíl.
reagovat
Olda(17.10.2015 16:40)
Jak dlouho vydrží balení?
Máte někdo zkušenost jak dlouho vydrží to malé balení feromonů pro muže od svadění? Píšou, že to vydrží až 90 použití. To se mi zdá na tak malou lahvičku docela dost... Takže se mi to moc nezdá.
reagovat
Olda(31.10.2015 21:40)
Re: Jak dlouho vydrží balení?
Nikdo mi neporadí? Chci si feromony koupit, ale aby mi to potom vydrželo na 10 použití, to za to ty prachy nedám.
Hošani, podělte se o zkušenosti!!
reagovat
René(05.11.2015 21:55)
Re: Re: Jak dlouho vydrží balení?
Neboj vydrží to dost. Nikdy jsem to nepočítal, ale tak nějak to asi bude. Záleží kolik si jich na sebe napatleš.
reagovat
Olda(10.11.2015 11:43)
Re: Re: Re: Jak dlouho vydrží balení?
Dikec. A kupuješ to dvojtý balení, nebo to menší? To velký vychází o dost levněji, ale nevím když jsem to ještě nezkoušel. A jak píšeš že záleží kolik si toho napatleš :-D Máš nějaké zkušenosti nebo rady jak je nejlepší feromony používat?
reagovat
abcd(11.11.2015 00:45)
Re: Re: Re: Re: Jak dlouho vydrží balení?
Nejlepsi je si jich dat co nejvic do kalhot. Nalit to uplne plny. To potom budes za feromonoveho boha :-D :-D :-D :-D
reagovat
René(29.12.2015 19:13)
Re: Re: Re: Re: Jak dlouho vydrží balení?
Kupuju to dvojty baleni,, protoze je to levnejsi a taky se neplati postovny, takze se to vyplati. Hele pouzivam to podle navodu. Kdyz du jen s holkou tak si dam trochu ale treba na diskosku si davam vic protoze je to lepsi kdyz je hodne lidi okolo. Musis to zkouset sam podle situace. Jednou ti to nezafunguje tak priste zkusis ve stjne situaci vic a pak je to hukot. To jsem si overil.
reagovat
Neřeknu :)(06.02.2016 23:03)

Ahoj, má cenu zkoušet feromony na vedoucí? Dělám v lídlu a vedoucí je fakt pes a protivná. Tak bych to chtěl zkusit. Třeba by byla potom na mě příjemnější a už by tak nevysírala. Chlapi co myslíte? Mám to zkusit? Nebo to nefunguje?
reagovat
xx1(13.02.2016 22:16)
Re:
Tvl na vedoucí v lídlu? To bych neriskoval. Bude si tě chtít vzít! Což je vzhledem k věku 100+ docela sexuální problém. Nebo musíš být dostatečně ujetý aby jsi to dal :-D
reagovat
Neřeknu :)(17.02.2017 19:53)
Re: Re:
Promazávám e-mail a našel jsem tady tu odpověď. Heeej kámo ona nemá 100 let ale je to docela atraktivni kočka. Jenže je protivná. Proto jsem to chtěl zkusit. Na starou bábu by mě to nenapadlo :-) Leda že by měla 100 let a 40 horečky a zároveň byla bohatá :-D

Z lídlu jsem v únoru odešel, takže jsem to nestihl zkusit. Ale pořad mi to vrtalo hlavou a tak jsem si je nakonec koupil. Teď už je mám potřetí a jsem spokojený. Teda nadšený jak se holky když si je dám kolem mě motají a dávají najevo zájem. Když jdu mezi lidi tak si je dávám vždy, je skvělý pozorovat jak ženský reagují na mě. Normálně se mi to nestává, ale s feromony jsou jak kdybych byl tak o 1000% procent zajímavější než bez nich.
Už jsem si zvykl si je dávat podle potřeby jestli chci nějakou sbalit, nebo být jen středem pozornosti. Je to o tom kolik si toho dám. Nevím nakolik je to síla feromonů a nakolik placebo efekt že teď už dopředu vím, že mi to pomáhá. Ale fakt to funguje.
Strašně rad bych se někdy potkal s tou vedoucí kvůli které jsem vlastně na feromony narazil, abych si to na ni vyzkoušel. S chuti bych ji nechal slintat a pak odešel středem :-P
reagovat
nejlepsi clanky
Šest velkých chyb při svádění

V tomto článku se budeme zabývat šesti zásadními chybami v procesu seznamování. Tyto chyby jsou ...
dots
Na co ženy myslí při sexu

Také občas přemýšlíte, co se asi honí v hlavě té usměvavé krásce ze zadní ...
dots
Balení na ulici (40)

Lucka, 20 let, Studentka Další video s Kubou v hlavní roli. V létě jsme byli s Kubou v knihovně a cestou na tramvaj (v ...
dots
nejlepsi videa
play
Lenka: Na ulici telefon nedávám

Shlédnuto: 848x | Komentářů: 8
dots
play
Důvěrně (4) Seznamování

Shlédnuto: x | Komentářů: 17
dots
play
Martina: Jsem v sexu pro každou špatnost

Shlédnuto: 16401x | Komentářů: 10
dots
prave leti
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Feromony%20pro%20mu%C5%BEe%20diskuze.gif Feromony pro muže 1,5 ml

Vysoce koncentrovaný feromon vyrobený v ČR speciálně pro České muže. Náš Feromonový ...

Naše cena: 890,- Kč
Původní cena: 1100,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Feromony%20pro%20%C5%BEeny%20Andro%20vita.gif Feromony pro ženy

Při našem testování nám tento feromon určený pro ženy vyšel jako jediný skutečně ...

Naše cena: 870,- Kč
Původní cena: 1000,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Velk%C3%BD%20penis%20jak%20zvet%C5%A1it.gif Malý penis? Vyřešeno!

Andro-penis získal Evropskou atestaci CE, je klasifikován jako zdravotní pomůcka 1.typu.

Naše cena: 1800,- Kč
Původní cena: 2315,- Kč
dots
http://shop.svadeni.cz/obrazky/7271/splendour-default.jpg Sexy kočka v každou chvíli

Erotické prádlo pro radost nebo dárek. Luxusní značkové za šokující cenu..

Naše cena: 340,- Kč
Původní cena: 660,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/1-zlato_pojd_na_to_thumb_large.jpg Jak sbalit holku, nebo ženu? Návod..

Nevíte jak oslovit a o čem se bavit? Pozor na některé chyby!

Naše cena: 300,- Kč
Původní cena: 400,- Kč
dots
RSS Svadeni.cz, server o seznamování, svádění a balení
Copyright © 2006 - 2017 Všechna práva vyhrazena
Kontakt | Reklama | Podmínky používání | Podpořte svadeni.cz | Spřátelené weby | RSS | Mapa stránek
Designed By: BPstyle - Graphic studio
Created By: Jaroslav Poliak