Shop

Psychologie baličů

Samotnému balení, či jinak řečeno navazování kontaktů se ženami, předchází určitá psychická příprava. Někteří lidé jsou přirozeně nadaní k tomu svádět ženy. Většina se to bohužel musí svým způsobem „naučit". Tento článek vám pomůže odhalit část svého já a napoví vám, co byste měli změnit.

Hned na úvod vás upozorňuji, že článek vychází z prověřených taktik, které se běžně používají v obchodních kruzích. Celý systém je však pojatý tak, abych na něm co možná nejlépe znázornil jednotlivé typy lidí, a ukázal, proč se k některému typu osobnosti hodíte lépe než k jinému.

Nejslavnější antický lékař Hippokrates rozdělil lidskou osobnost na 4 „tělesné šťávy" podle jejich vlastností. U každého z nás jedna šťáva převažuje a tím se určuje typ naší osobnosti. Dnes se tedy setkáte spíše s označením 4 typologie osobnosti (či temperamenty). Jsou to cholerik, flagmatik, melancholik a sagvinik.

Zamyšlený mužCholerik se vyznačuje svojí duševní silou. Velmi rychle se dokáže naštvat, ale velmi rychle se rovněž uklidní. Je pořádkumilovný a na ostatní může působit poněkud chamtivě.

Flegmatik je přesný protiklad cholerika. Je to ten typ člověka, na kterého můžete půl hodiny křičet a on se bude strnule dívat na jedno místo a přemýšlet, kdy vás to přestane bavit. Nenechá se vytočit.

Melancholik je typický depresivně založený člověk. Vyznačuje se snadnou plačtivostí a přecitlivělostí.

Sagvinik, jak jistě tušíte, bude opakem melancholika. Je to člověk veselý, miluje nezávaznost a vždy se stává bavičem společnosti.

Abych vám tyto typologie trochu přiblížil, uvedu modelovou situaci. Představte si, že 4 lidé (zástupci jednotlivých temperamentů) sedí vedle sebe u soudu a soudce jim právě vynesl rozsudek. Cholerik okamžitě nadávat a nejraději by se na soudce vrhnul. Flegmatik bude sedět, pokrčí rameny a při tom ani nepohne očima. Melancholik se rozbrečí a začne vše svalovat na sebe a sagvinik se začne smát, načež prohlásí: „Aspoň nebudu muset platit pár nájem." (Uvedená situace je opravdu čistě modelová, ve skutečnosti ještě jednou zdůrazňuji, že v každém z nás jsou zastoupeny všechny 4 elementy a jeden z větší či menší části dominuje.)

Kromě těchto 4 typologií osobnosti existuje ještě další rozdělení na extroverty a introverty.

Extrovert je velmi zjednodušeně řečeno typ člověka, který získává energii tím, že hodně mluví. Doslova vás zasypává i nepodstatnými informacemi a jen velmi těžko ho umlčíme.

Introvert naopak naslouchá druhým a do rozhovoru se zapojuje minimálně. Opět platí, že většina z nás není přesně vyhraněný typ osobnosti a je „něco mezi".

Nyní nám tedy vzniklo 8 variant typů osobnosti. Většina z nás však v životě hraje několik rolí a proto „nasazuje masky" a tváří se jako jiný osobnosti, než doopravdy je. Uvedu příklad - myslíte si, že se úspěšný ředitel podniku, pod kterého spadá několik desítek pracovníků, bude chovat stejně v práci, na neformální schůzi, doma s rodinou či na srazu bývalých spolužáků ze střední školy? Dnes a denně hrajeme před ostatními divadlo.

Zkuste popřemýšlet, jaký typ osobnosti jste vy. Odhodtě všechny masky a buďte k sobě kritičtí. Nejhorší kombinace je dle mého názoru melancholik - introvert. Tento člověk se neustále potácí na hranici depresí, ve vážných případech dokonce může myslet na ukončení svého života. Dokáže podle vás s tímto přístupem dokáže sbalit dívku? Musí si tedy při balení naučit „nasazovat masku". Který typ osobnosti je však pro balení žen nejvíce předurčený? Na tuto otázku bude velice těžké naleznout odpověď. Ona totiž neexistuje.

Každého ze 4 základních typů (vynecháme rozšíření extrovert, introvert) charakterizuje jiná barva a jiné životní zaměření.

Cholerika charakterizuje červená barva. Symbolizuje energii a sílu. Rád skáče do řeči, umí být velmi kritický, dokáže zraňovat, chce být ve všem nejlepší a neváhá „jít přes mrtvoly" za svým cílem. Miluje adrenalin. Rozhoduje se okamžitě a nepomýšlí na následky. Musí být lepší než ti druzí, je výjimečný. Ve skupině ho poznáte tak, že se vždy bude něčím odlišovat. Neváhá na sebe vzít zářivě žluté, červené nebo třeba růžové tričko - hlavní je být jedinečný a uznávaný.

Zelený člověk je orientován na rodinu. Nemá rád novinky, je věrný a stálý. Nepodstupuje riziko, dodržuje svůj zažitý stereotyp. Stejně jako červený člověk je i zelený citově založený. Rozhoduje se však velmi pomalu (podle svého srdce). Poznáte ho tak, že se dokáže velmi dlouhou dobu bavit s obdivným tónem o celebritách. Dodržuje svůj denní režim a nikdy si na sebe nevezme žádné výrazné oblečení.

Modrý prahne po vědomostech. Rád se dozvídá nové věci, ale vše podstatné si musí sám ověřit. Proto může působit dojmem pomalejšího člověka (přemýšlí). Dlouho si buduje důvěru k ostatním a zklamání nese velmi těžce. Neustále pozoruje okolí. Myslí na budoucnost. Má na sebe vysoké nároky. Když je nedokáže splnit, tak upadá do depresí (proto vychází z melancholika). Nerad uznává své chyby. Vše musí mít svůj zažitý pořádek. Ve společnosti se drží spíše stranou a pozoruje. Většinou se jeho komunikace omezí na několik osob, kterým věří. Na hlučné zábavy příliš nechodí. Obléká se spíše konzervativně.

Poslední barva, kterám nám zbývá, je žlutá. Vychází k nezávazného a vždy usměvavého sagvinika. Takový člověk se rád nadchne, ale jeho nadšení vzápětí opadne. Zásadně všude chodí pozdě. Je to životní optimista. Velmi nerad ubližuje lidem. Jeho přítomnost vždy rozproudí zábavu. Neustále mluví, mluví a mluví. Nedokáže ale nic dotáhnout do konce.Ve společnosti tohoto člověka poznáte jednoduše. Baví všechny okolo sebe. Neváhá se obléct do čehokoli.
(Z vlastní zkušenosti NEDOPORUČUJI dávat takovému člověku do ruky hlasitý hudební nástroj. Bude hrát dokud jeho řádění někdo neukončí násilně. :))

Jestli jste se ve čtení dostali až sem, tak gratuluji. Nyní se konečně podíváme na účel tohoto článku. Vtip je v tom, že určité barvy se nesnesou, ač se mohou přitahovat. Ještě jednou v kostce zopakuji hlavní rysy barev.

  • červená: energie, síla, potřeba být výjimečný a uznávaný
  • zelená: klid, jistota, stereotyp
  • modrá: vysoké nároky, nevyzpytatelnost, klid, mír
  • žlutá: nevázanost, optimismus, potřeba prosadit se

Červený člověk se určitě nesnese se žlutým a s jiným červeným. Žlutý by neustále podrýval jeho autoritu a vztah s červeným by byl založený na vzájemném předhánění se. Jeho akčnost se nemusí líbit zelenému, nicméně vztah s ním by nebyl až takovou překážkou. Nejlépe se k červenému hodí modrý. Jeho vysoké nároky červený splňuje. Obě strany mají z takového vztahu přínos - červený je uznávaný a má možnost seberealizace a modrý splnil své nároky na partnera (navíc je slabší a tak se raději červenému přizpůsobí). Problém u těchto dvou nastává v momentě, kdy dojde k hádce. Ani jednomu se nechce ustoupit. :)

Popřemýšlejte nad tím, jaká barva vás nejlépe charakterizuje a u jakých barev byste tím pádem měli být úspěšní. Na závěr tohoto článku děkuji slečně Málkové, bez jejíž prezentace by toto dílo nevzniklo.

Související články...

    raash
    Seznamte se s feromony
    Víte, že existují parfémy, díky nímž se můžete stát neodolatelnými pro opačné pohlaví? Někteří lidé je běžně používají. Ostatní pak na jejich úspěch zírají s ...

    raash
    Feromony a zkušenosti uživatelů
    Feromony, které se v poslední době staly synonymem pro úspěch, přitahují stále větší pozornost. Důkazem toho je neustálý nárůst objednávek v sex-shopu webu Svadeni.cz. Připomeňme jen, že tento sex-shop se jako ...

61%
PŘEDCHOZÍ  PŘEDCHOZÍDALŠÍ  DALŠÍ
Počet komentářů: 12 (poslední ze dne 15. 8. 2010 20:22:30)
posledni komentare  "Psychologie baličů"
popkorn 24.08.2007 10:19
Re: RaShCZ 24.08.2007 22:42
Cyby Pavel82 24.08.2007 11:36
Re: Cyby Pavel82 24.08.2007 11:38
Re: Re: Cyby RaShCZ 24.08.2007 22:47
Re: Re: Re: Cyby --MaX-- 15.08.2010 19:56
Re: Re: Re: Re: Cyby RaShCZ 15.08.2010 20:22
ňák to ke mě nesedí Rooney 24.08.2007 11:44
henry 24.08.2007 16:18
J.F.K. 25.08.2007 20:55
chicht 27.08.2007 17:56
Ex vs In Jerry 05.09.2007 14:01
Číst vybrané  |  Číst všechny  |  Přidat názor
nejlepsi clanky
Šest velkých chyb při svádění

V tomto článku se budeme zabývat šesti zásadními chybami v procesu seznamování. Tyto chyby jsou ...
dots
Na co ženy myslí při sexu

Také občas přemýšlíte, co se asi honí v hlavě té usměvavé krásce ze zadní ...
dots
Balení na ulici (40)

Lucka, 20 let, Studentka Další video s Kubou v hlavní roli. V létě jsme byli s Kubou v knihovně a cestou na tramvaj (v ...
dots
nejlepsi videa
play
Lenka: Na ulici telefon nedávám

Shlédnuto: 848x | Komentářů: 8
dots
play
Důvěrně (4) Seznamování

Shlédnuto: x | Komentářů: 17
dots
play
Martina: Jsem v sexu pro každou špatnost

Shlédnuto: 16401x | Komentářů: 10
dots
prave leti
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Feromony%20pro%20mu%C5%BEe%20diskuze.gif Feromony pro muže 1,5 ml

Vysoce koncentrovaný feromon vyrobený v ČR speciálně pro České muže. Náš Feromonový ...

Naše cena: 890,- Kč
Původní cena: 1100,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Feromony%20pro%20%C5%BEeny%20Andro%20vita.gif Feromony pro ženy

Při našem testování nám tento feromon určený pro ženy vyšel jako jediný skutečně ...

Naše cena: 870,- Kč
Původní cena: 1000,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Velk%C3%BD%20penis%20jak%20zvet%C5%A1it.gif Malý penis? Vyřešeno!

Andro-penis získal Evropskou atestaci CE, je klasifikován jako zdravotní pomůcka 1.typu.

Naše cena: 1800,- Kč
Původní cena: 2315,- Kč
dots
http://shop.svadeni.cz/obrazky/7271/splendour-default.jpg Sexy kočka v každou chvíli

Erotické prádlo pro radost nebo dárek. Luxusní značkové za šokující cenu..

Naše cena: 340,- Kč
Původní cena: 660,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/1-zlato_pojd_na_to_thumb_large.jpg Jak sbalit holku, nebo ženu? Návod..

Nevíte jak oslovit a o čem se bavit? Pozor na některé chyby!

Naše cena: 300,- Kč
Původní cena: 400,- Kč
dots
RSS Svadeni.cz, server o seznamování, svádění a balení
Copyright © 2006 - 2017 Všechna práva vyhrazena
Kontakt | Reklama | Podmínky používání | Podpořte svadeni.cz | Spřátelené weby | RSS | Mapa stránek
Designed By: BPstyle - Graphic studio
Created By: Jaroslav Poliak