Shop

Vidíme jen to, co chceme vidět

Kolem nás existuje spousta informací. Je jich tolik, že kdybychom měli jen na jednu hodinu vědomě vnímat všechno kolem nás, zbláznili bychom se z toho. A tak selektujeme. Náš mozek se naučil zpracovávat přesně ten výřez reality, který je pro nás přínosný. Bohužel nás to někdy omezuje.

Co právě teď vnímáte? Písmenka, slova, jejich význam, možná obrazovku vašeho počítače či telefonu a jeho bezprostřední okolí. Popřípadě zvuky kolem vás. Problém je ten, že zatímco slovům se snažíte věnovat svoji pozornost, to ostatní se snažíte zcela záměrně potlačovat. Ruší vás to. Kdybyste se místo textu nyní soustředili na desku vašeho stolu, moc nového se nedozvíte. A přesto ji vnímáte.

Tomu, co je kolem nás, přiřazujeme podvědomě priority. Je důležité znát obsah textu, ale už prakticky není důležité vědět, jak vypadá váš stůl. Proto mu nevěnujete příliš pozornosti, i když jej opticky vnímáte. A už vůbec není důležité, jaká je kolem vás teplota. Tedy, pokud zrovna nejste ohroženi přílišným teplem či zimou.

Naše pozornost se zkrátka ubírá tím směrem, kterým chceme, aby se ubírala. Protože jsme ale lidské bytosti se svými potřebami, tak se naše pozornost musí těmito potřebami zabývat, přesně jako tomu bylo u příkladu s teplotou. Nebudete věnovat pozornost hledání průměrného ročního úhrnu srážek na Aljašce, pokud k tomu zkrátka nebudete mít motivaci vyvolanou nějakou potřebou.

Směřování naší pozornosti tedy ovlivňují naše potřeby a náš život jako takový. Z nepřeberného množství informací okolo nás vidíme jen ty, které chceme vidět.

Vidím tě!Představte si, že jdete do supermarketu koupit víno. Přijdete k obrovskému regálu plnému všemožných lahví a je nyní na vás, jaké vyberete. Pakliže máte málo peněz, budete věnovat největší pozornost těm nejlevnějším. Ostatní prozkoumáte maximálně podle cenovek, ale detailně se jim nevěnujete.

Teď druhá možnost – peněz máte sice dost, ale za to o vínech nevíte prakticky nic. Chcete ale někoho okouzlit svým výběrem, a tak se díváte po těch dražších. Vína s cenovkami pod určitou hranici sice okrajově vnímáte, ale rozhodně jim nevěnujete pozornost.

A teď třetí případ, s vínem máte hodně zkušeností a přišel jste si vybrat lahev na večer. Budete přemýšlet, na co máte chuť, co si k němu budete chtít dát, a následně si najdete příslušnou sekci, kde si vyberete danou odrůdu a značku.

Čím více informací o dané věci máme či je chceme získat, tím více času nad ní strávíme. Při výběru levného vína je pro vás prakticky nejdůležitější cena. Takže během několika vteřin jedno popadnete a odkráčíte. V druhém případě už si pravděpodobně budete více vybírat, možná si přečtete i několik etiket či se někoho zeptáte. A ve třetím případě strávíte výběrem nejvíce času. I když samotný nákup může vypadat tak, že popadnete konkrétní lahev a odcházíte, už pět minut před tím jste přemýšleli, jakou vlastně vezmete, a jaký pokrm se k ní hodí. A další hodiny předtím jste sbírali zkušenosti. Můžete jít najisto, ale to jen proto, že jste onen čas potřebný k výběru obětovali už dříve.

Pro nás je ale důležité, že z celého onoho regálu vnímáme vždy výsek reality. Nebudeme detailně prozkoumávat všechna vína v nabídce, protože nás to stojí zbytečně mnoho času. Raději si vybereme rychleji i za cenu, že nakonec nebudeme příliš spokojení. Tedy alespoň v prvním a druhém případě. U znalce vín je nižší pravděpodobnost, že by výběru litoval.

A teď vyměníme vína za ženy a peníze za vaši přitažlivost. Pokud si myslíte, že máte nízkou přitažlivost, budete si vybírat „ženy, na které máte“. Existuje šance, že si vyberete správně, ale s mnohem větší pravděpodobností raději velmi brzo vyrazíte znovu na nákup, protože to nebudete moci vydržet.

Ale na druhou stranu, i když máte vysokou přitažlivost, není to záruka, že si vyberete správně. Máte sice větší výběr, ale pokud mu nebudete věnovat dostatečnou pozornost, velmi jednoduše si vybere patok v překrásné lahvi, který na vás sice zezačátku udělá dojem, ale jakmile tu lahev otevřete, přijde těžké zklamání z vyhozených peněz a snahy.

Pouze znalec dokáže v obrovském množství žen vybrat tu pravou či alespoň „ty nadprůměrné“. Nepotřebuje k tomu mít obrovskou přitažlivost ani pytlík plný cinkajících zlaťáčků. Potřebuje především informace a zkušenosti. A ty získá jenom tím, že bude ženám věnovat dlouhodobě pozornost, otevírat je a ochutnávat. A to ještě před tím, než si vybere tu nejlepší.

Související články...

    raash
    Proč nás přitahují kamarádky
    Známe je, jsou na nás milé, baví se s námi. A někteří z nás se do nich rádi zamilovávají. Kamarádky. Tuto skupinu žen jakoby obklopovala téměř magická aura přitažlivosti lákající ...

    raash
    Važte si jich
    My muži si to možná neuvědomujeme, ale ženy se v naší společnosti cítí často jako „slabší“. Nestačí na nás ve většině případů nejen fyzicky, ale mají i těžší přístup k ...

    raash
    Sladká vůně feromonů
    Stále více lidí se nás ptá, jak feromony ze Svadeni.cz vnímat. Názory se různí, a proto jsme udělali analýzu a test v terénu.

    raash
    Seznamte se s feromony
    Víte, že existují parfémy, díky nímž se můžete stát neodolatelnými pro opačné pohlaví? Někteří lidé je běžně používají. Ostatní pak na jejich úspěch zírají s ...

83%
PŘEDCHOZÍ  PŘEDCHOZÍDALŠÍ  DALŠÍ
Počet komentářů: 0
posledni komentare  "Vidíme jen to, co chceme vidět"
nejlepsi clanky
Šest velkých chyb při svádění

V tomto článku se budeme zabývat šesti zásadními chybami v procesu seznamování. Tyto chyby jsou ...
dots
Na co ženy myslí při sexu

Také občas přemýšlíte, co se asi honí v hlavě té usměvavé krásce ze zadní ...
dots
Balení na ulici (40)

Lucka, 20 let, Studentka Další video s Kubou v hlavní roli. V létě jsme byli s Kubou v knihovně a cestou na tramvaj (v ...
dots
nejlepsi videa
play
Lenka: Na ulici telefon nedávám

Shlédnuto: 848x | Komentářů: 8
dots
play
Důvěrně (4) Seznamování

Shlédnuto: x | Komentářů: 17
dots
play
Martina: Jsem v sexu pro každou špatnost

Shlédnuto: 16401x | Komentářů: 10
dots
prave leti
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Feromony%20pro%20mu%C5%BEe%20diskuze.gif Feromony pro muže 1,5 ml

Vysoce koncentrovaný feromon vyrobený v ČR speciálně pro České muže. Náš Feromonový ...

Naše cena: 890,- Kč
Původní cena: 1100,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Feromony%20pro%20%C5%BEeny%20Andro%20vita.gif Feromony pro ženy

Při našem testování nám tento feromon určený pro ženy vyšel jako jediný skutečně ...

Naše cena: 870,- Kč
Původní cena: 1000,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Velk%C3%BD%20penis%20jak%20zvet%C5%A1it.gif Malý penis? Vyřešeno!

Andro-penis získal Evropskou atestaci CE, je klasifikován jako zdravotní pomůcka 1.typu.

Naše cena: 1800,- Kč
Původní cena: 2315,- Kč
dots
http://shop.svadeni.cz/obrazky/7271/splendour-default.jpg Sexy kočka v každou chvíli

Erotické prádlo pro radost nebo dárek. Luxusní značkové za šokující cenu..

Naše cena: 340,- Kč
Původní cena: 660,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/1-zlato_pojd_na_to_thumb_large.jpg Jak sbalit holku, nebo ženu? Návod..

Nevíte jak oslovit a o čem se bavit? Pozor na některé chyby!

Naše cena: 300,- Kč
Původní cena: 400,- Kč
dots
RSS Svadeni.cz, server o seznamování, svádění a balení
Copyright © 2006 - 2017 Všechna práva vyhrazena
Kontakt | Reklama | Podmínky používání | Podpořte svadeni.cz | Spřátelené weby | RSS | Mapa stránek
Designed By: BPstyle - Graphic studio
Created By: Jaroslav Poliak