Svadeni.cz | Neranděte ve fastfoodech | Jak sbalit muže a ženu, E-shop, feromony, afrodisiaka
Shop
Website Security Test

Neranděte ve fastfoodech

Všimli jste si někdy, kolik prvních rande se odehrává v prostředí rychlých občerstvení? Přitom je to jeden z nejméně nápaditých podniků, kam zajít na rande. Na ženu zapůsobíte lepším dojmem, pokud zvolíte pizzerii či kavárnu. Důležitým faktorem je také vzdálenost a možnosti ženy.

Fastfoody jsou pro nezkušené

Do fastfoodů na první rande chodí většinou submisivní muži, kteří volí cestu nejmenšího odporu a jdou najisto do již „probádané vody“. Setkáváme se zde často s puberťáky, kteří nemají přehled o alternativních možnostech a také postrádají dostatek financí na lepší podniky. Navíc puberťačky v jejich společnosti jsou povětšinou bez zkušeností a očekávání, tudíž neporovnávají jednotlivá rande se zkušenostmi z předešlých vztahů.

Mezi fastfoodovou výhodu patří ignorance okolí, nikdo si vás tu nevšímá - obsluhou počínaje, avšak ženy, se kterou jste na rande, konče. Nevýhodou rychlých občerstvení je skutečnost, že se vám nepodaří docílit momentu překvapení ani navození intimní atmosféry. Často se stává, že po prvním rande v rychlém občerstvení následuje další rande v jiném podniku podobného rázu, což ženu časem přestane bavit.

Existují samozřejmě výjimky, při kterých i fastfood může být dobrým odrazovým můstkem na první schůzce. Jde o případy pubertálních dívek, pro které byl fastfood přitažlivou raritou, obzvláště pokud se nachází v mizivé dostupnosti od jejich bydliště. Potom můžete touto volbou zabodovat. Nicméně snad každý někdy byl v jakékoliv formě rychlého občerstvení. A určitě jste si všimli, že rychlé občerstvení postrádá romantiku, kterou ženy na prvním rande ocení.

Ňamík :)

Příklad z praxe

Lukáš poznal Báru během několika minut na přednášce jako kamarádku své spolužačky. Po hodině si od spolužačky získal kontakt, následujícího dne Báře zavolal a pozval ji na rande. Lukáš je vrcholový tenista a informatik, pochází z malého města a se ženami má pramálo zkušeností. Bydlí na kolejích. Bára vyrostla ve městě, ve kterém studuje. Na přednášce jeho zájem vůbec neregistrovala, proto byla pozváním zaskočená a zároveň trochu zvědavá.

Ve sjednanou dobu čekala na jí dobře známém místě a vyhlížela někoho, kdo by mohl být Lukáš. V daný okamžik si nebyla schopná vybavit, jak vlastně „ten kluk“ z přednášky vypadal. Poznala ho. Lukáš se hned od příchodu usmíval a byl sympatický. Uvnitř jí Lukáš koupil zmrzlinu a posadili se ke vzdálenějšímu stolu. Seděli zde několik hodin a Bára si připadala „jak ve vitríně“ rychlého občerstvení. Měla výhled na obslužný pult, u kterého neustále pendlovali noví zákazníci, Lukáš mohl pozorovat jezdící tramvaje za Bárou. Seděli naproti sobě. Bavili se o škole, rodinně apod. Rozhovor sice nestál, ale ani neměl spád. Lidé okolo se prostřídávali a židle začínaly být nepohodlné. Lukáš nevěděl jak dál pokračovat a tak postupně rande ukončil, doprovodil Báru na zastávku a vyrazil svým směrem domů. Za celou dobu zde neproběhl jediný dotek, nenaskytla se příležitost. Do tak roztěkaného prostředí se to ani nehodilo.

Bára měla z celého odpoledne rozpačité pocity a nevěděla co si myslet. Hodinu po rozloučení jí přišla SMS od Lukáše, jak se skvěle bavil a že se těší na další setkání…

Na další rande byla pozvána do obchodního centra, a protože jí Lukáš byl stále sympatický, šla i na druhé rande. Tentokrát navštívili jiný fastfood. Báře rande připadalo nekonečné a nudné. Mezi Bárou a Lukášem byla stále bariéra chladu, kterou Lukáš ve svém opojení neviděl, přitažlivost byla jednostranná. Třetí pozvání na rande už Bára odmítla.

Poučení z příkladu je následující, žena potřebuje být natěšená na další rande. Nezvěte jí dvakrát po sobě do podobných podniků, překvapte ji. Taktéž je třeba nechat jí v nejistotě o uplynulém průběhu schůzky a nepsat krátce poté „jak se vám to líbilo“. Ani nestihla dojet domů a už má informaci, že vy se těšíte na další schůzku. Tím jí sice potěšíte, ale jejímu zájmu o vás mnoho nepřidáte. Donuťte ji o vás přemýšlet.

Ukažte, že si umíte vybírat

Při výběru podniku, ve kterém žena ještě nebyla, zabodujete. Jednak neznámé prostředí ji utkví v paměti ve spojitosti s vámi, ženy vnímají souhru detailů a ve fastfoodech jich opravdu mnoho nenajdete. Druhotně zapůsobíte dojmem, že víte, co chcete, a umíte si vybrat. Budete působit připraveně, což podtrhuje první dojem. Volba jakékoliv kavárny či pizzerie tudíž bude vždy vhodnější variantou než fastfood. Při volbě podniku, do kterého ženu pozvete, je dobré si uvědomit, čeho chcete na rande dosáhnout a kolik do toho hodláte investovat.

Související články...

    reklama
    Feromony vám zaručí úspěch nejen u ...
    Víte, že existují parfémy, díky kterým po vás ženy budou doslova šílet? Mnozí muži už je běžně používají a ostatní na jejich úspěch jen zírají s otevřenou pusou. Feromony mají ...

    Jak na první rande
    Chystáte se na první rande a první rande a nechcete nic pokazit? Tak to je velmi pravděpodobné, že už se s dotyčnou neuvidíte. Muži totiž berou první rande často velmi vážně, snaží se vyvarovat chyb, a ve svém důsledku jsou ...

    mistria
    Vyberte ten správný podnik na rande
    Když ženu zvete na schůzku, zpravidla jste to vy, kdo vybírá podnik. Žena si pak podle vašeho výběru utváří názor nejenom na dané místo, ale hlavně i na vás. Který typ zařízení je pro rande ...

78%
PŘEDCHOZÍ  PŘEDCHOZÍDALŠÍ  DALŠÍ
Počet komentářů: 16 (poslední ze dne 2. 9. 2011 12:10:22)
posledni komentare  "Neranděte ve fastfoodech"
buddy 15.08.2011 03:22
nikolajn 15.08.2011 08:32
Re: Hunter 21.08.2011 17:08
Reaper 15.08.2011 11:01
Re: Rodrigo 15.08.2011 17:33
Re: Re: nikolajn 15.08.2011 19:25
Re: Re: Reaper 15.08.2011 20:06
Re: Re: Re: Rodrigo 15.08.2011 20:25
Re: Re: Re: Re: Reaper 16.08.2011 09:09
Re: Mistria 15.08.2011 21:51
bolo treba narýchlo zbúchať článok? OffTopic:)) 16.08.2011 08:58
aurelian 17.08.2011 20:17
Kam jit G.I.Joe 18.08.2011 09:03
Opět téma "placení":o) buddy 18.08.2011 09:32
Tom 21.08.2011 15:18
blbost Andis 02.09.2011 12:10
Číst vybrané  |  Číst všechny  |  Přidat názor
nejlepsi clanky
Šest velkých chyb při svádění

V tomto článku se budeme zabývat šesti zásadními chybami v procesu seznamování. Tyto chyby jsou ...
dots
Na co ženy myslí při sexu

Také občas přemýšlíte, co se asi honí v hlavě té usměvavé krásce ze zadní ...
dots
Balení na ulici (40)

Lucka, 20 let, Studentka Další video s Kubou v hlavní roli. V létě jsme byli s Kubou v knihovně a cestou na tramvaj (v ...
dots
nejlepsi videa
play
Lenka: Na ulici telefon nedávám

Shlédnuto: x | Komentářů: 8
dots
play
Důvěrně (4) Seznamování

Shlédnuto: x | Komentářů: 17
dots
play
Martina: Jsem v sexu pro každou špatnost

Shlédnuto: x | Komentářů: 10
dots
prave leti
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Feromony%20pro%20mu%C5%BEe%20diskuze.gif Feromony pro muže 1,5 ml

Vysoce koncentrovaný feromon vyrobený v ČR speciálně pro České muže. Náš Feromonový ...

Naše cena: 890,- Kč
Původní cena: 1100,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Feromony%20pro%20%C5%BEeny%20Andro%20vita.gif Feromony pro ženy

Při našem testování nám tento feromon určený pro ženy vyšel jako jediný skutečně ...

Naše cena: 870,- Kč
Původní cena: 1000,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/Gif/Velk%C3%BD%20penis%20jak%20zvet%C5%A1it.gif Malý penis? Vyřešeno!

Andro-penis získal Evropskou atestaci CE, je klasifikován jako zdravotní pomůcka 1.typu.

Naše cena: 1800,- Kč
Původní cena: 2315,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/1-zlato_pojd_na_to_thumb_large.jpg Sexy kočka v každou chvíli

Erotické prádlo pro radost nebo dárek. Luxusní značkové za šokující cenu..

Naše cena: 340,- Kč
Původní cena: 660,- Kč
dots
http://www.svadeni.cz/files/uploaded/1-zlato_pojd_na_to_thumb_large.jpg Jak sbalit holku, nebo ženu? Návod..

Nevíte jak oslovit a o čem se bavit? Pozor na některé chyby!

Naše cena: 300,- Kč
Původní cena: 400,- Kč
dots
RSS Svadeni.cz, server o seznamování, svádění a balení
Copyright © 2006 - 2018 Všechna práva vyhrazena
Kontakt | Reklama | Podmínky používání | Podpořte svadeni.cz | Spřátelené weby | RSS | Mapa stránek
Designed By: BPstyle - Graphic studio
Created By: Jaroslav Poliak